De nieuwste verhalen
Pagina 31
Artikel
5 min read
4 manieren om mobiele klantbetrokkenheid te creëren
Het is belangrijker dan ooit voor bedrijven om een mobiele strategie voor klantbetrokkenheid te hebben. Hier zijn enkele tips van experts
7 min read
7 best practices om een uitmuntende mobiele ervaring te creëren
Volg deze best practices om een waardevolle, efficiënte en handige mobiele ervaring te creëren die je gebruikers betrokken en loyaal houdt
Artikel
7 min read
Waarom je bedrijf een verandermanagementplan nodig heeft
Ontdek waarom verandermanagement belangrijk is voor het moreel van medewerkers en het succes van zakelijke veranderingen
Artikel
7 min read
Het mkb kan meer doen met minder in tijden van verandering
Geen enkel bedrijfstype heeft de gevolgen van COVID-19 nadrukkelijker gemerkt dan het mkb. Maar er zijn kansen om te reageren op klanten op een manier die diepe indruk maakt.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Artikel
6 min read
Wij gebruiken selfservice voor het verlagen van ons ticketvolume en jij kan dat ook
Het verbeteren van je selfservice-inhoud kan je in crisistijden en daarna helpen bij het verlagen van je ticketvolumes. Volg deze stappen voor het identificeren van zinvolle wijzigingen.
Artikel
7 min read
Kennismanagement in de praktijk
Kennismanagement helpt mensen de institutionele kennis van je bedrijf te vinden, eraan bij te dragen en ervan te profiteren.
Artikel
12 min read
Consumententrends tijdens The Great Reset: hoe willen we vooruit?
Regeringen en bedrijven zijn bezig hoe ze weer kunnen opstarten na de lockdown. Er zijn veel…
1 min read
Van Insights naar Explore: een gids voor verandermanagement
Je bedrijf is gegroeid en daardoor zijn je gegevens waarschijnlijk een grotere rol gaan spelen. Nu…
1 min read
Hoe Sendcloud slim opschaalde toen het exponentieel groeide
Sendcloud helpt duizenden Europese mkb'ers bij het optimaliseren van hun webwinkels en hun koppeling met grote internationale vervoerders. Toen de activiteiten van Sendcloud groeiden, werd Zendesk Support Suite in gebruik genomen om de efficiëntie van de agenten te verbeteren en robuuste selfservice-opties aan te bieden.
Artikel
4 min read
De belangrijkste factoren om een interne helpdesk te beheren
Deze tips voor het beheren van een interne helpdesk kunnen bijdragen aan realistische verwachtingen bij medewerkers en gebruikers ten aanzien van de reactietijden van je helpdesk.
Benchmark-snapshot: de impact van COVID-19 op de klantervaring
Aanvragen van klanten zijn steeds afhankelijker van marktbewegingen, waardoor de druk op supportteams toeneemt omdat het ticketvolume schommelt tijdens de COVID-19-pandemie
1 min read
Gartner: De ervaring van werknemers verbeteren om te zorgen voor verbeteringen in de klantervaring
Marktleiders moeten zich realiseren hoe medewerkers de klantervaring beïnvloeden en directe maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit correspondeert met de ervaring van de medewerkers
1 min read
Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring
Een geweldige werknemerservaring geeft bedrijven ook een voorsprong bij het leveren van uitmuntende klantervaringen.
3 min read
In gesprek met HR: 3 manieren om je werknemers te ondersteunen tijdens COVID-19
Werknemers verwachten een passende communicatiestijl van hun werkgever. Daarom is het belangrijker dan ooit tevoren dat…
Artikel
21 min read
16 klantloyaliteitsprogramma's van 2024 en hoe ze werken
Een klantloyaliteitsprogramma, ook bekend als een beloningsprogramma, is een strategie die helpt om klanten te behouden en hen stimuleert om je merk te blijven kopen. Lees verder voor voorbeelden van de beste loyaliteitsprogramma's.
Artikel
5 min read
Beste voordelen van CRM voor sales- en supportteams
CRM-software biedt met functies voor automatisering en organisatie de mogelijkheid aan salesteams om efficiënter te werken en hun klanten zorgvuldiger van dienst te zijn
4 min read
Waarom messaging in 2020 het klantenkanaal wordt voor het bedrijfsleven
Veel bedrijven raken inmiddels gewend aan een nieuwe realiteit. Ze vinden manieren om vanuit huis te…
3 min read
Een cultuur van klantverbinding cultiveren: een CX Moment met Ali Rayl van Slack
Bedrijven maken een uitzonderlijke en onvoorspelbare tijd door. Van bijna de ene op de andere dag…
Artikel
17 min read
Wat is klantervaring (CX) en waarom is dit belangrijk?
Klanten verwachten meer van bedrijven. Wie kan het ze kwalijk nemen? We kennen ze wel: klantervaringen…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.