Overslaan naar belangrijkste inhoud

1 min read

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring

Een geweldige werknemerservaring geeft bedrijven ook een voorsprong bij het leveren van uitmuntende klantervaringen.

Bedrijven investeren graag in hulpmiddelen die meer inzicht bieden in het klanttraject en die helpen bij het bieden van een verbeterde klantervaring. Maar veel bedrijven vergeten vaak een ander krachtig hulpmiddel voor het verbeteren van de klantervaring: de werknemerservaring, ook wel EX genoemd.

In deze gids:

  • Wordt gedefinieerd wat de werknemerservaring inhoudt
  • Wordt de rol die technologie speelt bij het verwerken van uitmuntende werknemerservaringen geïllustreerd
  • Worden manieren beschreven om deze technologieën succesvol in te zetten voor EX
  • Worden bedrijven onder de aandacht gebracht die EX-succes hebben behaald met een interne helpdeskoplossing

Hoewel de ‘juiste’ werknemerservaring uniek is voor elk bedrijf, kunnen deze aanbevolen werkwijzen ieder bedrijf helpen goed voor het personeel te zorgen. Het personeel zal dan op zijn beurt helpen bij het leveren van de bedrijfsbelofte aan klanten.

Waarom een goede werknemerservaring de basis is van een goede klantervaring