De nieuwste verhalen
Pagina 32
Whitepaper
Optimaliseer je sales-CRM om de klantenservice te verbeteren
In de beleveniseconomie verwachten klanten consistentie bij alle interacties met uw bedrijf. Klanttevredenheid is niet langer…
Artikel
2 min read
Sociale media als klantenservicetool
Research toont dat 40 tot 60 procent van kleine en middelgrote bedrijven een omnichannel aanpak verkiezen…
Artikel
7 min read
De ultieme begeleider om klantenrelaties te beheren
Je hebt de term customer relationship management waarschijnlijk al eerder gehoord, maar weet je hoe je dit klantbeheerproces met behulp van tools kunt optimaliseren?
Artikel
4 min read
Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community
Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer
Whitepaper
1 min read
Enterprise
Grote ondernemingen, vooral in sectoren zoals technologie, gezondheidszorg, energie en productie, kampen met complexe uitdagingen als…
Artikel
4 min read
Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring
Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…
Artikel
4 min read
Klantervaring: wat gisteren bijzonder was, is vandaag heel normaal
Elk bedrijf moet overwegen hoe voortdurend betere klantervaringen kunnen worden geleverd die kunnen concurreren met wat…
Artikel
1 min read
5 grootste hiaten in de klantenservice van middelgrote bedrijven
Bedrijven zoals Amazon en Uber hebben de standaard voor klantenservice bepaald, wat betekent dat aan de…
Artikel
1 min read
5 grootste hiaten in de klantenservice van kleine bedrijven
The many benefits to hosting a support community include better knowledge sharing, fostering productive conversations, enabling product experts, moderating conversations, SEO, and more.
Artikel
4 min read
Verandermanagement onder de knie krijgen
Ontdek hoe u verandermanagement, een gestructureerde aanpak van het organiseren van mensen, processen en technologie leert beheersen zodat u veranderingen in een bedrijf soepel kunt implementeren
Artikel
6 min read
Begin met het leveren van gepersonaliseerde klantenservice
Er zijn veel voordelen verbonden aan het personaliseren van je klantenservice, maar het kan wel een balanceeract zijn. Hier zijn enkele tips om op grote schaal gepersonaliseerde klantenservice en een gepersonaliseerde klantervaring aan te bieden.
Artikel
5 min read
Wees niet bang voor veranderingen
Zonder verandermanagementproces om succes te garanderen, kunnen allerlei verstoringen optreden die de productiviteit vertragen en resources kosten.
Artikel
3 min read
Zendesk Duet: breek de muren af tussen sales en support
Het is niet de bedoeling dat het sales- en supportteam onafhankelijk van elkaar werken. De behoefte aan het uitwisselen van gegevens tussen deze twee teams neemt steeds verder toe, zodat bedrijven de best mogelijke klantervaring kunnen leveren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.