De nieuwste verhalen
Pagina 26
Artikel
7 min read
Typen klantenservice: wees op de hoogte van de methoden, technieken en innovaties in de sector
Ontdek wat de belangrijkste soorten klantenservice zijn, leer meer over technieken, verschillende benaderingsstijlen en wat er nieuw is op dit gebied.
Selfservice voor klanten: een handleiding om klanten zelf problemen op te laten lossen
Wat is selfservice voor klanten en hoe creëer je een geweldige selfservice-ervaring? Deze handleiding geeft antwoord op al je vragen.
Artikel
5 min read
Wat is een klantenservicescript en hoe maak je er één in vijf eenvoudige stappen
Begrijp hoe een klantenservicescript is opgesteld en bekijk in een aantal eenvoudige stappen hoe je er één voor jouw bedrijf kunt maken.
Artikel
5 min read
Ken de vier servicemodellen voor klantbegeleiding!
Menselijke service of geautomatiseerde oplossingen? Leer over servicemodellen en wanneer je ze kunt gebruiken om klantbegeleiding te bevorderen.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Artikel
11 min read
Salesteammanagement: wat is het en wat zijn de voordelen ervan?
Neem ALLE twijfels weg over salesteammanagement: wat het is, hoe je het kunt plannen + aanwijzing voor de technologische oplossing om het werk (veel) gemakkelijker te maken.
Artikel
7 min read
Kunstmatige intelligentie (AI) voor klantenservice: wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf?
GIDS met alles over kunstmatige intelligentie bij klantenservice Wat is het, hoe gebruik je het en wat is de impact ervan binnen het bedrijf? Voordelen en toepassingen
Artikel
4 min read
Drie uitstekende voorbeelden van kennismanagement om je te inspireren!
Goed ontwerp, eenvoudige navigatie en gemakkelijke toegang tot informatie. Bekijk voorbeelden van kennismanagement en goede praktijkvoorbeelden
Artikel
6 min read
Stroomdiagram van de klantenservice: bekijk wat het is, waar het toe dient en hoe je het kunt maken
Klantenservice optimaliseren, processen standaardiseren, klanttevredenheid verhogen. Zie het belang van een stroomdiagram van de klantenservice en hoe je er een kunt maken
Artikel
7 min read
Customer Success manager: waarom jouw bedrijf deze functie nodig heeft
Behoud inkomsten en bevorder het succes van klanten. Lees meer over de activiteiten van de functie Customer Success en waarom het belangrijk is deze functie in uw bedrijf te hebben.
Artikel
5 min read
Verkoopstrategie voor diensten: 6 tips om de verkoop van je oplossingen te verhogen
Bekijk 6 tips voor verkoopstrategieën voor diensten en ontdek welke je kunt gebruiken om de resultaten van je bedrijf te verbeteren.
Artikel
4 min read
Hoe je klantbetrokkenheid kunt bevorderen: 4 technieken om de relatie van je klanten met je merk te verstevigen
Begrijp wat klantbetrokkenheid is, wat de voordelen zijn van investeren in dergelijke strategieën en 4 technieken om klantbetrokkenheid te bevorderen.
Artikel
5 min read
CRM-analyse: gebruik de gegevens om beslissingen te nemen
Bekijk de 6 belangrijkste voordelen van CRM-analyse om assertievere beslissingen te nemen en de resultaten van een bedrijf te optimaliseren.
Artikel
6 min read
2020: 6 nieuwe salestrends die je kunt gebruiken om je resultaten te optimaliseren
Omnichannel, personalisering en zelfs aankopen via spraakapparaten: leer de meest relevante trends kennen om in 2020 en in de nabije toekomst meer te verkopen
Artikel
5 min read
Wat is customer engagement en waarom is deze indicator zo belangrijk voor je bedrijf?
Ontdek wat customer engagement inhoudt, waarom deze indicator zo belangrijk is en wat de drie voordelen zijn als je het in je bedrijf toepast.
24 min read
De 12 beste softwarepakketten voor callcenters van 2021 (volgens gebruikers)
Ontdek de voor- en nadelen van enkele van de populairste softwarepakketten voor callcenters aan de hand van feedback van gebruikers.
4 min read
De invloed van maatschappelijke waarden op het gedrag van consumenten
Uit onderzoek van Gartner blijkt dat gelijkwaardigheid nu voor het eerst de belangrijkste waarde is voor de consument.
Hoe belangrijk is gegevensbescherming voor de klantervaring?
Klantervaring (CX) is inmiddels een van de belangrijkste bedrijfsstrategieën, en terecht. 75% van de klanten is…
5 min read
CX-trends voor 2021 in de tech- en software-industrie: op naar een nieuw tijdperk van klantbetrokkenheid?
De Europese techindustrie is nu vier keer zoveel waard als vijf jaar geleden, en enkele bedrijven…
Retail in Europa: opnieuw groeien na de ‘great reset’
Volgens de European Journal of Social Psychology duurt het tussen de 18 en 260 dagen om…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.