Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 25

Artikel
6 min read

Hoe verzorg je de toestroom van nieuwe digitale shoppers?

Wij zeggen welkom tegen de nieuwste digitale generatie. Als gevolg van de wereldwijde pandemie is er…

Artikel
5 min read

Hoe klantenserviceteams profiteren van op kennis gerichte service

Wat is kennisgerichte support en waarom is dit zo belangrijk? Ontdek waarom een strategische inspanning om KCS op te bouwen je gehele bedrijf sterker maakt

Artikel
2 min read

Bied klanten betere e-commerce-ervaringen met Zendesk en Shopify

Geef je agenten direct toegang tot alle details en bestelinformatie van klanten, allemaal binnen Zendesk.

Artikel
4 min read

Manieren om te innoveren in 2021 - en daarna

Laten we eerlijk zijn. De manier waarop we begin 2020 werkten, komt nooit meer terug. De…

Artikel
3 min read

Ondersteuning van mobiele gamers daar waar zij zich bevinden, in de apps waar ze van houden

Unity en Zendesk werken samen voor ononderbroken klantenservice in mobiele games met de Zendesk SDK voor Unity

Artikel
7 min read

Sluit sneller deals met automatisering van je salesprocessen

Ontdek hoe teams dankzij automatisering van salesprocessen 52% productiever zijn, 47% meer leads omzetten en 45% meer verwijzingen genereren.

Artikel
10 min read

5 soorten selfservice op het web (en hoe je die instelt)

Leer hoe je selfservice via het web implementeert om de ervaring en tevredenheid van je klanten aanzienlijk te verbeteren.

Artikel
8 min read

Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien

Virtual Reality en Augmented Reality hebben de afgelopen jaren geleidelijk hun weg in de retailsector gevonden,…

Artikel
8 min read

Een gids voor ondernemers over het leveren van gepersonaliseerde service

Ondernemingen krijgen vaak een slechte reputatie als ze niet de juiste persoonlijke service bieden. Het is aan jou om dat verhaal te veranderen.

Artikel
6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube was iets meer dan een jaar als CIO en SVP of Operations bij Zendesk aan het…

Artikel
4 min read

Bouw aan de beste klantervaringen met Facebook en Zendesk

De apps van Facebook zijn bekende tools in ons dagelijks leven geworden. De overstap naar messaging is een natuurlijke verschuiving in de communicatie voor bedrijven. Zendesk maakt het gemakkelijker dan ooit om aan de slag te gaan.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.