Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 32

Infographic
1 min read

Laat van je horen - de afstand overbruggen tussen klanten en merken

Klantgerichte ondersteuning past in de schema’s en voorkeuren van klanten en het is aan bedrijven om…

Artikel
5 min read

Bied wereldwijd premium klantervaringen dankzij automatisering

De afgelopen twintig jaar hebben klanten hogere verwachtingen gekregen. En deze nemen nog verder toe nu…

Artikel
5 min read

Hoe digitale klantbetrokkenheid een stimulans voor je bedrijf kan zijn

Leer hoe je met een strategie voor digitale klantbetrokkenheid betere klantrelaties kunt opbouwen en een beter financieel eindresultaat kunt realiseren

Artikel
9 min read

Klantretentie: klanten tevreden houden en het verloop beperken

Ontdek hoe je een klantervaring creëert die bestaande klanten tevreden houdt en het verloop vermindert

Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit

Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.

Artikel
7 min read

Steun kleine bedrijven ruimhartig

Sinds de introductie van de anderhalve meter afstand die we moeten houden en winkelsluitingen, is de omzet in kleine winkels tot nieuwe diepteniveaus gedaald. Om onze steun te betuigen, volgen nu enkele voorbeelden van helden onder kleine bedrijven die unieke producten en diensten aanbieden gedurende deze veranderende tijden.

Artikel
3 min read

Gesprekken voor betere klantrelaties

Support, sales en marketing profiteren van messaging-strategieën die klanttevredenheid, klantbehoud en de betrokkenheid van klanten verhogen

Artikel
1 min read

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner

Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen…

1 min read

Waarom (en hoe) kleine bedrijven klantenservice prioriteit moeten geven

Je hebt alle clichés vast ook regelmatig voorbij horen komen. Soms zit er wel een kern…

5 min read

Verbeter klantentrouw en klantbehoud door je te richten op relaties

In deze steeds veranderende wereld zijn klantbehoud en klanten een voorstander maken van je merk de brandstof die je door de crisis heen helpen

Artikel
3 min read

Genereer snel leads met Sell en Reach

Verkopers kunnen urenlang kanalen zoals LinkedIn doorzoeken op potentiële leads om aan hun pipeline toe te voegen. En zelfs dan is er geen garantie dat ze de juiste contactgegevens vinden voor de leads die ze genereren.

Artikel
3 min read

Boost de productiviteit van agents en de tevredenheid van klanten met een compleet klantoverzicht

Klanten stellen hoge eisen aan de snelheid en kwaliteit van de support die ze krijgen – een slecht beheerde omnichannel-omgeving is niet alleen frustrerend voor agents, maar uiteindelijk ook voor de klant

Artikel
5 min read

Ontdek hoe je een CRM vindt die aansluit op de behoeften van je bedrijf

Lees hier enkele tips over hoe je een CRM-platform vindt dat aansluit op je behoeften en helpt om je klantervaringen te optimaliseren

Artikel
7 min read

Wat klantbetrokkenheid daadwerkelijk inhoudt

Beheers de kunst van klanten betrokken houden en zet een enorme stap naar het onderhouden van een langdurige relatie met je klanten. Lees verder voor de beproefde werkwijzen voor het betrokken houden van klanten

1 min read

Laten we eens praten: 9 manieren om je klantenservice te transformeren met messaging

Dankzij Messaging-apps zoals Facebook Messenger en WhatsApp is het tegenwoordig veel gemakkelijker om met iedereen, waar…

Artikel
9 min read

Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert

Ontdek de best practices voor live chatsupport, hoe je hiermee een betere klantervaring kunt bieden en waarom live chat een waardevol klantenservicekanaal is

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de financiële dienstverlening

Het opbouwen van positieve, langdurige klantrelaties is altijd al belangrijk geweest voor zakelijk succes. De manier…

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving

Voor grote organisaties kan het lastig zijn om op grote schaal aan de verwachtingen van de…

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de productiesector

Vroeger hoefde je als fabrikant alleen maar producten van hoge kwaliteit te maken en deze tegen…

Whitepaper
1 min read

De uitdagingen van een moderne klantbeleving in de detailhandel

De retailsector maakt een enorme verschuiving door. Klanten verwachten de allerbeste digitale en instore beleving van…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.