Artikel

5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, volgens Gartner

Gepubliceerd 3 april 2020
Laatst aangepast 3 april 2020

Bij Zendesk ontwikkelen we service-first CRM-oplossingen waarmee bedrijven overal ter wereld innovatieve en naadloze ervaringen kunnen creëren voor consumenten, klantenserviceteams en salesteams. Bedrijven die investeren in hun service-ervaring door omnichannel support aan te bieden, lossen tickets meer dan drie keer zo snel op en laten de concurrentie achter zich.

Neem nou het recente rapport van Gartner, 5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring. Hierin staat meer informatie over de opkomende technologieën met de grootste impact op de ontwikkeling van klantervaringen. Wanneer je nadenkt over de toekomst van je bedrijf, kan dit rapport je helpen bij het opstellen van je strategische plannen voor de ervaring van je klanten.

In dit rapport, vind je:

  • Een analyse van welke opkomende technologieën de grootste impact hebben op de toekomst van de klantervaring en de impact van deze technologieën op de industrie
  • Vervolgstappen voor wat betreft de strategische implementatie van de belangrijkste opkomende technologieën in je bedrijfsdoelstellingen 

  • Een uitvoerige beschrijving van de 5 belangrijkste opkomende technologieën, waaronder kunstmatige intelligentie, virtual customer assistants en chatbots, omnichannel klantenservice en IoT

  • Aanbevolen onderzoek om het pad naar de toekomst te begrijpen voor wat betreft het leveren van een eigentijdse klantervaring.

Gartner, 5 Belangrijke opkomende technologieën en hun impact op de klantervaring, Don Scheibenreif, 8 augustus 2019

Gartner steunt geen enkele leverancier, product of service die in haar onderzoekpublicaties wordt vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als verklaringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Dit zijn de hoogtepunten van het volledige rapport in uw eigen taal.