De nieuwste verhalen
Pagina 33
Whitepaper
1 min read
CCW - special report: kennismanagement
Het niveau waarop uw organisatie presteert, is vaak afhankelijk van hoe effectief uw kennismanagementsysteem is. Helaas…
Artikel
6 min read
Klantgegevens om een betere klantervaring te creëren
Onlangs heb ik voor het eerst deelgenomen aan een interventie. Het was voor een familielid met…
Artikel
5 min read
Blijf klantgericht: tips van Freshly over selfservice
Freshly heeft een aanzienlijk rendement op zijn investering in een kennisbank gerealiseerd en blijft profiteren van de voordelen van selfservice om zijn groei verder een impuls te geven
Artikel
5 min read
Van contentmanager tot medewerker in kennismanagement
Als inhoudelijke experts die functioneel samenwerken binnen het bedrijf, spelen agenten een belangrijke rol in kennismanagement. Geef ze de tools in handen om succesvol te zijn door de juiste processen in te richten.
E-BOEK
1 min read
Hoe Zendesk HR-teams helpt met de ervaring van medewerkers
Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de…
E-BOEK
1 min read
Hoe Zendesk IT-teams helpt met de ervaring van medewerkers
Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de…
Infographic
1 min read
Uw gids voor de ontwikkelingsjaren van kennismanagement
Welcome Smooch to the Zendesk family. We’re excited to see our customers build messaging experiences that will exceed their own customers' expectations.
Artikel
5 min read
Wat is jouw type? 4 soorten klantenserviceactiviteiten
"Geen woorden maar daden", toch? In ons nieuwste Zendesk Benchmark-rapport (vandaag uitgebracht) hebben we besloten om…
Artikel
1 min read
Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: IT Service Management Tools
Uw IT-team verdient het om met de meest effectieve tools en platforms te werken als het…
Artikel
5 min read
De weg naar een betere workflow voor uw klantenservice
Bedrijfsgroei is een teken van succes. Voor klantenserviceteams gaat succes met complicaties gepaard. Naarmate de afdeling…
Artikel
4 min read
Een kennisbank met een klantgerichte benadering
Selfserviceportals zijn bewezen manieren om agenten en klanten kostbare tijd te besparen wanneer ze een probleem…
Artikel
5 min read
De 3 sleutels tot silovrije, schaalbare selfservice
Het hebben van een kennisbank is één ding; maar hoe beheert u content, zoals die in uw bedrijf wordt gebruikt, in nieuwe en andere contexten? Schaal slim op met deze tips in gedachten.
Artikel
1 min read
Zendesk Benchmark: trends op het gebied van klantervaring 2019
Ontvang hier uw eigen rapportkaart met uw klantenserviceperformance.
Artikel
1 min read
Zendesk Benchmark: gids over trends op het gebied van klantervaring
Uw klanten vergelijken u met de beste klantervaring die ze ooit hebben gehad - elke keer weer.
Artikel
5 min read
5 trends in uw klantenservice support gegevens
Uit supportinteracties komen veel gegevens naar voren. Hier zijn vijf veelbetekenende signalen die kunnen duiden op een trend en iets over de effectiviteit van uw klantenservice kunnen zeggen.
Artikel
11 min read
Hoe klantenondersteuning en klantenservice hand in hand gaan
Klantensupport helpt gebruikers bij het oplossen van problemen en het optimaliseren van hun productgebruik. Bedrijven die weten hoe dit gekoppeld is aan klantenservice kunnen hier hun voordeel mee doen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.