Waarom (en hoe) kleine bedrijven klantenservice prioriteit moeten geven

Gepubliceerd 1 april 2020
Laatst aangepast 23 juni 2020

Je hebt alle clichés vast ook regelmatig voorbij horen komen. Soms zit er wel een kern van waarheid in, want het runnen van een kleine onderneming is inderdaad een uitdaging, maar er is ook goed nieuws:

Kleine bedrijven zijn beter in staat om hun klanten te leren kennen en aan hun specifieke behoeften te voldoen. Experts van Forbes zeggen dat klantenservice de voornaamste reden is dat kleine bedrijven de concurrentie aankunnen. De truc is dan om te groeien en op te schalen zonder dat dit ten koste van de klantenservice gaat.

In deze gids wordt uitgelegd waarom kleine bedrijven hun klantenservice prioriteit moeten geven, hoe je ziet wanneer het beste moment is om uit te breiden en, belangrijker nog, wat je moet doen om je activiteiten aan te passen en een wijziging door te voeren. Je komt precies te weten hoe kleine ondernemers een klantenservicestrategie kunnen (en moeten) uitvoeren.