Overslaan naar belangrijkste inhoud

Infographic 1 min read

Uw gids voor de ontwikkelingsjaren van kennismanagement

Door Shawna Wolverton, Senior Vice President, Product at Zendesk

Laatst gewijzigd 5 april 2019

Bedrijven die zich van mkb tot grote onderneming ontwikkelen, beschikken over robuuste helpcenters, zodat klanten zelf antwoord op eenvoudige vragen kunnen vinden. Maar wat gebeurt er daarna om ervoor te zorgen dat het helpcenter een nuttige vraagbaak blijft?

De bloei van een kennisgerichte organisatie gaat verder dan alleen het installeren van een helpcenter-oplossing: achter het opzetten, organiseren en verspreiden van kennis gaan processen en rollen schuil om de ervaring van klanten en agenten te verbeteren en de rijkdom (kennis en context) intern met uw gehele organisatie te delen. Volg deze gids tijdens de ontwikkelingsjaren van kennismanagement om ervoor te zorgen dat er niets door de mazen van het net glipt. En ontdek meer over hoe één oplossing, Guide Enterprise, u kan helpen dit te bereiken.

Verwante verhalen

Artikel
4 min read

Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen

We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…

Artikel
6 min read

De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI

Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…

Infographic

Belangrijkste trends om in het oog te houden in de CX in de gezondheidszorg

Ontdek hoe toonaangevende bedrijven in de gezondheidszorg hun technologie transformeren om moderne, veilige ervaringen te leveren voor veel verschillende groepen belanghebbenden.

Artikel
9 min read

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2024

Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.