E-BOEK

Chatbots en de toekomst van real-time communicatie

Gepubliceerd 28 november 2017
Laatst aangepast 28 november 2017

Steeds meer bedrijven zetten chatbots in om op te schalen. Hoewel chatbots krachtige tools zijn om de betrokkenheid tussen bedrijven en klanten te stimuleren, kunnen ze vaak geen gepersonaliseerde interactie tussen mensen tot stand brengen. Merken moeten chatbots laten doen wat zij het beste doen, zodat de mens kan doen wat hij het beste kan: echte, emotionele en gepersonaliseerde supportervaringen maken wanneer er nieuwe technologieën opkomen.

In dit interactieve e-book bespreken wij de mogelijkheden en beperkingen van chatbots, het belang van support die door mensen wordt gegeven, en hoe u een duidelijke overdracht realiseert van support die wordt gegeven door bots en support die wordt verleend door mensen.

Enkele aanbevolen werkwijzen voor de overdracht van support van bots naar mensen, zijn:

  • Zorg voor een ontsnappingsroute
  • Autoresponders
  • Verwachtingen beheren
  • Transparantie
  • Hoe u uw supportteam traint

Lees onze gids over chatbots hier voor de ideale omgeving met berichten die van bots naar mensen worden overgedragen.
 
Voor software die berichten naar klanten beheert en bedrijven helpt om klanten via hun favoriete berichten-apps, zoals Facebook en Twitter, op een menselijkere manier bij hun bedrijf te betrekken, raden wij Zendesk Message aan.