Zet een chatbot in

Support op basis van kunstmatige intelligentie biedt je agenten een helpende hand. Het is een betere klantervaring.

Photo: Zendesk Chat Logo

Kunstmatige intelligentie kan ervoor zorgen

Kunstmatige intelligentie helpt je met het automatiseren van eenvoudige taken en het creëren van een betere ervaring voor je klanten. Chatbots op basis van kunstmatige intelligentie verhogen de productiviteit van je agenten door hen een helpende hand te bieden — waardoor zij zich op meer complexe vraagstukken kunnen richten. Het opbouwen, aanpassen en uitbreiden van je klantervaring is eenvoudig met onze chatbot-oplossing.

Ontdek hoe je bedrijf voordeel kan halen uit chatbots die werken op basis van kunstmatige intelligentie.

Lees het e-book

Je bent beter af met bots

Wees snel

Automatiseer antwoorden op veelgestelde vragen met chatbotsoftware, op elk moment van de dag of nacht.

Wees proactief

Met chatbotsoftware kun je informatie van bezoekers verzamelen en ze meteen met de juiste mensen in contact brengen.

Wees reëel

Draag gesprekken van chatbots naadloos over aan menselijke agenten als het om meer complexe of gevoelige taken gaat.

Bouw een chatbot

Met het Zendesk-platform kun je eenvoudig je chatbot koppelen aan Zendesk Support en Zendesk Chat en lonende ervaringen opbouwen. Onze API's zijn flexibel en schaalbaar en je kunt er gemakkelijk klantdata aan koppelen en deze gebruiken om een gestroomlijnde selfservice op te zetten.

Meer informatie

Bots voor live chat en messaging

Leer van onze partners

Onze messaging- en live chatbot-partners hebben integraties gebouwd waarmee je gemakkelijk een verscheidenheid aan botoplossingen aan Zendesk kunt koppelen. Deze oplossingen bestrijken een breed scala aan sectoren, richten zich op kleine tot middelgrote bedrijven en ondersteunen meerdere talen. Dankzij deze partners verloopt integratie met bedrijfssoftware van derden heel gemakkelijk en kun je snel interactieve, gepersonaliseerde selfservice-ervaringen bouwen.

Bladeren door onze marketplace

"De combinatie van Ada en Zendesk is ideaal voor het direct bieden van antwoorden aan onze klanten en zelfstandige ondernemers. Door onze klanten de mogelijkheid te geven om 95% van hun problemen op te lossen via selfservice, heeft ons team zich kunnen richten op complexere zaken. Ondertussen blijven we opschalen en onze agents voorbereiden op succes."

Joe Wang

Senior Director Klantervaring

24k

totaal aantal gesprekken per maand

75%

van de tickets opgevangen door chatbots

$20K

kosten bespaard per maand