De nieuwste verhalen
Pagina 42
Artikel
1 min read
Het voorspellen van klanttevredenheid kan u helpen bij het toekennen van prioriteiten - Zendesk
In dit rapport van Ovum, een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau, wordt de nieuwe functie Voorspelling van tevredenheidvan Zendesk besproken.
Artikel
7 min read
Wat is klanttevredenheid? Definitie + belang
Klanttevredenheid is een maatstaf voor hoe blij je klanten zijn met je product of dienst. Dit is zeer belangrijk, want het is van directe invloed op het succes van een bedrijf.
Video
Zendesk-productdemo
Bekijk onze on-demand demo van Zendesk Support en andere producten van Zendesk.
1 min read
Vijf tekenen dat het tijd is om van Freshdesk op Zendesk over te stappen
Een geweldige klantervaring bieden is moeilijk, vooral als je niet over de juiste tools of begeleiding…
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
19 min read
Geweldige klantenservice via de sociale media
Wat is klantenservice via de sociale media precies?
16 min read
Een virtueel supportteam samenstellen en beheren
Een virtueel team stelt je voor andere uitdagingen dan een team op kantoor. Tussen managers en…
Artikel
6 min read
6 tips voor het bouwen van een florerend Helpcenter
Klanten willen zichzelf helpen.
Artikel
16 min read
De zakelijke impact van klantenservice op de levensduurwaarde van klanten
Irritante problemen hebben dagelijks invloed op klanten. In elke bedrijfstak nemen klanten onherroepelijk contact op met…
Artikel
7 min read
Klein maar krachtig: Goed ontwikkelde support teams zorgen voor CX-succes in het MKB
Kleine 'Top'-bedrijven presteren goed op het gebied van klantenservice, agentervaring en flexibiliteit
Artikel
14 min read
Klantervaring: een uitgebreide gids voor 2024
Customer experience (CX) gaat over alle interacties tussen een bedrijf en zijn klanten. Lees waarom het zo belangrijk is en hoe je je CX-strategie kunt verbeteren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.