Artikel

Onze nieuwe favoriete integraties

Met zorg uitgezocht: de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Ontdek hoe deze nieuwe integraties de werklast van je sales- en supportteams kunnen verlichten.

Door Eric Shen, Marketplace Operations Manager

Gepubliceerd 19 januari 2022
Laatst gewijzigd 19 januari 2022

Dit zijn de nieuwste integraties van Zendesk waarmee je team kan zorgen voor uitstekende klantervaringen.

Zoom Phone van Faye Digital

Met Zoom Phone van Faye Digital (Support) kun je oproepen plaatsen, ontvangen en volgen vanuit Zoom Phone, allemaal binnen Zendesk. Met Zoom Phone van Faye Digital kun je zien wanneer oproepen binnenkomen, gebruikers opbellen en zien wanneer gesprekken plaatsvonden en hoe lang ze duurden. Je ziet in één oogopslag of de binnenkomende oproep afkomstig is van een klant of een agent binnen Zendesk. Kopieer en plak of gebruik de toetsen om je gebruikers te bellen voor dringende zaken. Als het gesprek is opgenomen, vind je een link naar de opname in het automatisch aangemaakte ticket, zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden en volgen.

Act-On

De Act-On en Zendesk Sell-integratie (Sell) brengt marketingautomatisering en sales samen voor volledig zicht op het kooptraject. Leg alle activiteiten van kopers vast, van het eerste contact tot saleskwalificatie, en maak gebruik van marketinginzichten zoals scoring, segmentering en gedrag om op het juiste moment contact te leggen met kopers. En dankzij de tweerichtingssynchronisatie van leadcontacten tussen beide platforms zitten je sales- en marketingteams altijd op één lijn. Met Act-On en Sell krijgen je teams toegang tot data en activiteiten die de betrokkenheid van je klanten en je saleskansen vergroten.

Troops

Troops (Sell) is een communicatieplatform dat Zendesk Sell monitort op veranderingen, betrokken mensen op de hoogte brengt wanneer bepaalde omstandigheden zich voordoen en een lijst presenteert met onmiddellijke acties die ze kunnen ondernemen, allemaal via je messagingplatform. Je kunt Troops zien als het centrale zenuwstelsel voor go-to-market teams dat de juiste informatie op het juiste moment aflevert bij de juiste mensen. Teams lopen nooit meer een melding van inkomsten mis, waardoor ze snel actie kunnen ondernemen, informatie kunnen delen en betere beslissingen kunnen nemen. Met Troops zijn je mensen geïnformeerd, doelbewust en efficiënt.

Myndbend Approval Manager voor Sell

Met Myndbend Approval Manager voor Sell (Sell) kun je personen met goedkeuringsbevoegdheid toevoegen aan je deals. Tijdens het sluiten van een deal via Zendesk Sell, moet een vertegenwoordiger mogelijk een verzoek voor goedkeuring indienen bij een manager of iemand anders uit het team. Met Myndbend Approval Manager voor Zendesk Sell wordt het verkrijgen van de benodigde toestemming dankzij de eenvoudige interface een fluitje van een cent. Zodra bevoegden zijn toegevoegd, kunnen ze deals direct goedkeuren of weigeren vanuit de Zendesk Sell-gebruikersinterface. Ze ontvangen ook een geautomatiseerde goedkeurings-e-mail (die volledig kan worden aangepast), waarin ze worden geïnformeerd over het goedkeuringsverzoek en de optie krijgen om direct vanuit de e-mail actie te ondernemen. Met Myndbend Approval Manager kun je voorkomen dat een deal doorgaat naar het volgende stadium van je pipeline voordat deze is goedgekeurd.

Andere apps die in september zijn toevoegd:

  • Met Vonage Contact Center voor Support en Sell (Support) (Sell) kunnen agents belangrijke klantgegevens bij de hand houden zonder dat ze een andere app hoeven te openen. Met deze krachtige integratie kun je met één klik bellen rechtstreeks vanuit de Contact/Lead of het ticket, klantgegevens bekijken op basis van informatie in de IVR, automatische tickets aanmaken voor alle oproepen en nog veel meer.
  • ReturnLogic (Support) geeft je verkopers toegang tot retourinformatie van klanten in Zendesk. Ook kan je een live chat aan het retourcentrum koppelen en gemakkelijk antwoord geven op retourvragen over formaat, aanbevelingen en andere upsell-mogelijkheden.
  • Popdock Connector (Support) stelt medewerkers die aan tickets werken in staat om samen te werken en cloud- of lokale gegevens te bekijken, allemaal vanuit Zendesk. Popdock helpt je gemakkelijk te koppelen met systemen zoals Salesforce, HubSpot, Pipedrive, Dynamics Business Central, Dynamics GP, Dynamics NAV, Dynamics SL, NetSuite, Quickbooks, Acumatica, Dynamics 365 Customer Engagement, Zoho, SQL Server, MySQL, Xero, Azure Data Lake, Braintree, Stripe, Magento, Shopify of andere REST-gebaseerde webdiensten.
  • Customer 360 for Sell (Sell) helpt je klantinformatie uit andere tools weer te geven, zonder dat je een aangepaste integratie nodig hebt. Zoek automatisch naar klanten op basis van hun e-mailadres, telefoon of een aangepast veld. Voeg dashboards toe voor Leads, Contacten of Deals. Innoveer snel en optimaliseer je dashboards zonder IT-team.
  • TaskCall (Support) is een dienst voor incidentrespons en -beheer. Klantenservice-agents kunnen automatisch op de hoogte worden gebracht wanneer klanten dringende tickets aanmaken. Incidenten kunnen worden bevestigd, opgelost en aan iemand anders worden toegewezen vanuit de Zendesk-console.
  • Merge Duplicates (Support) is een handige app die dubbele tickets automatisch samenvoegt. Het spoort automatisch dubbele tickets op die van dezelfde klant afkomstig zijn, lost deze op of voegt ze samen en informeert de klant. Je kunt ook aangepaste criteria instellen die afgestemd zijn op je eigen set-up.
  • SpreadsheetWeb (Sell) is een no-code platform dat helpt bij het integreren en uitvoeren van complexe spreadsheetberekeningen, rechtstreeks in Zendesk. Vul velden automatisch in. Vul spreadsheetberekeningen automatisch in met gegevens uit Zendesk. Bouw ROI-calculators, regelmakers, productconfigurators en meer in Excel en integreer deze in Zendesk.
  • Diabolocom CTI (Support) is een veelzijdige beloplossing voor Zendesk met functies zoals IVR, ACD, routering op basis van vaardigheden, CTI, uitgaande belcampagnes met alle kiesmethoden, click-to-call, call blending, selfservice op basis van alle data in Zendesk Support, betaling via de telefoon PCI-DSS, het vastleggen en opnemen van gesprekken, realtime toezicht, rapporten en nog veel meer.
  • FF Confirm Free (Support) is een eenvoudige app die je een bevestigingsbericht toont voordat je een ticket bijwerkt. Deze app helpt voorkomen dat je per ongeluk een openbare reactie verstuurt wanneer dat niet de bedoeling is.
  • indigo.ai (Chat) automatiseert de klantervaring door middel van chatbots en intelligente messaging-systemen. Maak en lanceer aangepaste chatbots zonder coderen, en beantwoord nooit meer twee keer dezelfde vraag.
  • Reftab (Support) helpt je je assets en inventaris bij te houden door streepjes- en QR-codes te gebruiken om artikelen aan gebruikers toe te wijzen. De gegevens van je activa worden weergegeven op Zendesk-supporttickets, zodat je niet hoeft te schakelen tussen meerdere toepassingen om belangrijke informatie te kunnen zien (zoals garantie-informatie, serienummer, afbeeldingen, etc.).
  • Bavard (Support) is een no-code platform voor het eenvoudig bouwen van geavanceerde, AI-chatbots om fantastische klantervaringen mogelijk te maken. Bavard-chatbots kunnen FAQ's beantwoorden, geautomatiseerde gesprekken voeren, conversatieflows volgen, formuliergegevens verzamelen, afbeeldingen en video's weergeven en gekoppeld worden aan andere platforms zoals Shopify, Zendesk en Facebook.
  • Met Shopify van Zenplates voor Sell (Sell) kun je klant- en bestelgegevens bekijken, bestellingen aan tickets koppelen, betalingen vastleggen en zelfs producten nabestellen, bestellingen terugbetalen of annuleren vanuit Zendesk Sell. Je hoeft niet langer naar bestelgegevens te zoeken of van tabblad te wisselen om belangrijke acties uit te kunnen voeren. Zo kun je je volledig concentreren op belangrijke zaken.

Nieuwe thema's die zijn toegevoegd in september:

Arwa is een volledig responsief Zendesk® Guide Helpcenter-thema (templates). Het kan worden ingezet door allerlei soorten organisaties: technologie, onderwijs, tourisme en reisorganisaties, horeca, startups, IT, zorginstellingen, de bouw, marketing, modebedrijven, overheidsinstellingen en NGO's. Risen is een volledig responsief, multifunctioneel Zendesk Helpcenter-thema (Guide). Het thema is een perfecte combinatie van stijl en performance. De elementen van het helpcenter zijn zo gerangschikt dat de navigatie gemakkelijk in gebruik blijft. Het thema bevat een grote parallax afbeelding op de achtergrond van een zwevende zoekbalk in het midden. Het heeft een prachtige fullscreen lay-out, met mooie blokken en interactieve design-elementen, die je helpcenter een luchtig en elegant gevoel geven. Olive is een volledig responsief thema voor Zendesk Guide. Het is ontworpen voor alle soorten bedrijven. Een eenvoudig Zendesk-thema met veel mogelijkheden. Vertio is een multifunctioneel, zakelijk Zendesk Guide-thema met interessante functies en ingebouwde mogelijkheden. Highland is een toegankelijk Zendesk-thema, dat gemakkelijk aan te passen is aan je merk. Het heeft veel ingebouwde instellingen waarmee je het thema volledig naar wens kunt aanpassen, zonder ook maar een regel code te hoeven schrijven. Selway is een toegankelijk Zendesk-thema met een FAQ-sectie op de startpagina om direct aan het begin van de helpcenter-ervaring snel antwoord te geven op veelgestelde vragen. Conway is een toegankelijk Zendesk-thema, met een pagina-layout die helemaal naar wens aan te passen is. Zelfs als je geen ervaring hebt met het bouwen van websites kun je gemakkelijk wijzigingen aanbrengen. Park is een toegankelijk Zendesk-thema dat gemakkelijk aan te passen is aan je merk. Het heeft veel ingebouwde instellingen waarmee je het thema volledig naar wens kunt aanpassen, zonder ook maar een regel code te hoeven schrijven.

Volg onze wekelijkse release notes om de volledige lijst van nieuwe apps te bekijken.

Bied snel betere werknemerservaringen

In deze gids delen we onze best practices over hoe middelgrote en grote bedrijven een robuuste werknemerservaring (EX) kunnen ontwikkelen.

Bied snel betere werknemerservaringen

In deze gids delen we onze best practices over hoe middelgrote en grote bedrijven een robuuste werknemerservaring (EX) kunnen ontwikkelen.

Meer informatie