Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Kunstmatige intelligentie (AI), ooit gezien als het instrument van de toekomst, speelt nu een cruciale rol bij de klantenservice. Bedrijfsleiders erkennen nu de belangrijke rol die AI speelt bij het bouwen van impactvolle klantervaringen. Van het verbeteren van workflows tot het gebruik van chatbots om te helpen bij eenvoudige verzoeken. En klanten erkennen hoe AI hun interacties en ervaringen met een bedrijf kan verbeteren.

Door Lilia Krauser, EMEA Content & Communications Specialist

Laatst gewijzigd 3 mei 2022

Verbeter je klantervaring met AI

Om het soort gepersonaliseerde ervaringen te creëren die ervoor zorgen dat klanten terugkomen, moeten bedrijven een aantal unieke uitdagingen overwinnen die het groeien van je klantenbestand – en je bedrijf – in de weg staan.

Verbeter je klantervaring met AI

Om het soort gepersonaliseerde ervaringen te creëren die ervoor zorgen dat klanten terugkomen, moeten bedrijven een aantal unieke uitdagingen overwinnen die het groeien van je klantenbestand – en je bedrijf – in de weg staan.

Lees meer