De nieuwste verhalen
Pagina 24
Wat zijn klantenservice-doelstellingen? 4 experts uit de industrie geven hun mening
Wij hebben CX-experts gevraagd voorbeelden te geven van belangrijke klantenservice-doelstellingen.
Artikel
7 min read
5 eenvoudige manieren om direct je klantervaring te verbeteren
Experts delen de CX-strategieën die echt een verschil maken.
8 min read
Helpdesk-software: efficiënt ticketbeheer
Leer wat helpdesk-software is en hoe een ticketsysteem voor een efficiënte klantenservice zorgt. + 6 voordelen.
Small companies got faster at solving customer issues last year—here’s how
When a customer has an issue, all they want to do is solve it—quickly.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Artikel
1 min read
Digitale klantervaring: 3 manieren om gepersonaliseerde support aan te bieden
Niets heeft de digitale verschuiving zo versneld als de recente pandemie. Bedrijven moesten al snel een…
8 min read
4 soorten callcenter KPI's en hoe je ze gebruikt
Verhoog de kwaliteit van je callcenter met deze effectieve statistieken. Leer meer over de belangrijkste indicatoren en hoe je deze kunt inzetten om de prestaties van je callcenter te verbeteren.
Artikel
4 min read
Hoe flexibele klantenservice snelgroeiende bedrijven zal stimuleren
2020 was het jaar waarin de digitale transformatie met een ongekende snelheid is toegenomen. Uit de…
Werknemerservaring in Europa 2021: hervorm de ervaring van je werknemers ook na de pandemie
2020 heeft bedrijven gedwongen volledig te blijven focussen op het beter bedienen van eindklanten en de…
Artikel
5 min read
Flexibele klantenservice
Flexibiliteit en snel kunnen handelen: allerlei bedrijven in verschillende sectoren over de hele wereld hebben de…
Artikel
5 min read
De klantervaring van de toekomst: zo veranderen VR, AR en 5G klantenservice
De afgelopen 15 jaar is de markt in een steeds hoger tempo verrast door nieuwe technologie,…
Artikel
6 min read
Maak je bedrijf klaar voor de toekomst
In moeilijke tijden is niets belangrijker dan contact met andere mensen. Juist daarom was de wereldwijde…
Hoe kunnen Europese e-commercebedrijven na de pandemie succesvol blijven?
In het begin van 2020 had COVID-19 direct verstrekkende gevolgen voor de detailhandel. Door de lockdowns…
Zakelijke tekstberichten voor klantenservice
Bij zakelijke tekstberichten gebruik je kanalen zoals sms en WhatsApp om gepersonaliseerde, handige en schaalbare klantenservice te bieden.
1 min read
Futurum-rapport: Hoe je je CX verbetert door in de juiste digitale oplossing te investeren
Futurum Research onthult waarom toonaangevende merken in nieuwe technologie investeren en hoe het Zendesk-platform zich onderscheidt van andere bedrijfsoplossingen.
Artikel
9 min read
Het ondersteunen van je klanten begint met het ondersteunen van je agents
Nu klanten meer contact zoeken als ooit tevoren, geeft bijna 70% van agents aan zich overweldigd te voelen. Lees waarom investeren in het welzijn van je werknemers ook goed is voor je klanten.
Artikel
6 min read
Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk
Consumenten wereldwijd hebben hun shopgewoontes het afgelopen jaar drastisch veranderd, waardoor e-commerce een ongekende boost kreeg.…
Zo maak je van het CX-budget je prioriteit
Volgens het Zendesk Klantervaring-trends Rapport zijn bedrijven van plan om op alle gebieden meer te investeren in klantervaring. Wat is de volgende stap voor deze bedrijven, en hoe moeten ze het aanpakken?
Waarom klantenservice zo belangrijk is voor fintech-startups
Persoonlijke financiën zijn zo belangrijk voor consumenten dat meer dan een derde van de Amerikanen dagelijks…
Artikel
11 min read
De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2024
COVID-19 heeft klantenservice voorgoed veranderd. Wat begon als een wereldwijde gezondheidscrisis werd de katalysator achter de…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.