Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zo maak je van het CX-budget je prioriteit

Het landschap van de klantervaring is drastisch veranderd. Ontdek hoe dit van invloed is op jouw industrie.

Door Ciera Nahale , Senior Product Marketing Manager, Oplossingen

Laatst gewijzigd 18 mei 2021

De impact die het afgelopen jaar op de klantervaring (CX) heeft gehad, zal nog lang doorwerken. Klanten hebben nieuwe verwachtingen en teams hebben geleerd om thuis te werken. Bedrijven nemen steeds meer soorten technologie in gebruik om klanten betrokken te houden en in contact te blijven met medewerkers.

Volgens het Zendesk Klantervaring-trends Rapport zijn bedrijven van plan om op alle gebieden meer te investeren in klantervaring. Betere IT-beveiliging, interne samenwerking, het aanbieden van klantenservice via meerdere kanalen en flexibele technologie zijn allemaal zaken die hoge prioriteit hebben voor bedrijven die zich hebben aangepast aan nieuwe workflows en processen. Wat is de volgende stap voor deze bedrijven en hoe moeten ze het aanpakken?

In dit artikel geven we een overzicht van de touchpoints met hoge prioriteit per branche, plus een diepgaande analyse van elke oplossing. Zo kan je bedrijf een geweldige klantervaring leveren zonder dat je de topprijs hoeft te betalen.

Lever een geweldige klantervaring binnen je branche

De plotselinge veranderingen in de behoeften van klanten en bedrijven hebben laten zien hoe belangrijk het is om een solide klantervaring te kunnen bieden. En hoewel bedrijven moeten werken binnen de middelen die ze hebben om nieuwe technologieën en processen in te voeren, lopen ze het risico om achterop te raken naarmate de verwachtingen van de klant stijgen en concurrenten investeren. Wil je zien hoe je bedrijf ervoor staat? Doe hieronder onze gratis evaluatie.