Artikel | 3 min read

Weer of geen weer, het is tijd voor nieuwe integraties

Weer of geen weer, de nieuwe app-integraties van Zendesk zijn beschikbaar. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.

Door Eric Shen, Technology Alliances Strategy and Operations Manager

Gepubliceerd 29 juni 2022
Laatst gewijzigd 29 juni 2022

Dit zijn de nieuwste integraties van Zendesk waarmee je team kan zorgen voor klantervaringen van de hoogste kwaliteit.

Bigblue

Bigblue (Support) is een leveringsoplossing voor e-commerce-merken. Honderden merken breiden hun magazijnnetwerk in Europa uit om hun activiteiten moeiteloos op te schalen en een leveringservaring op te bouwen die de verkoop stimuleert. Met de Bigblue-app voor Zendesk Support kun je Bigblue-gegevens rechtstreeks in je Zendesk-zijbalk weergeven, automatisch waarschuwingen voor leveringsproblemen maken terwijl je deze proactief oplost en een probleem eenvoudig naar Bigblue escaleren bij vertragingen van vervoerders of zoekgeraakte pakketten.

Dotdigital

Dotdigital (Sell) is een platform voor klantbetrokkenheid dat digitale marketeers en ontwikkelaars helpt bij het leveren van communicatie op het hele klanttraject. Door de integratie met Zendesk Sell kun je gerichte marketing- en klantbetrokkenheidsmogelijkheden in Dotdigital creëren aan de hand van je Zendesk Sell-accountgegevens. Functies zijn onder andere: Synchronisatie van contactgegevens, synchronisatie van leadgegevens, importeren uit de productcatalogus, synchronisatie van toestemmingen en meer.

BuiltWith

BuiltWith (Support) is een websiteprofiler-, leadgeneratie-, concurrentieanalyse- en business intelligence-tool die technologiegebruik, e-commercegegevens en gebruiksanalyse voor internet biedt. BuiltWith helpt je meer informatie te krijgen over de bedrijven waarmee je te maken hebt. Met behulp van de extensie kun je zien of er bij je tickets gebruikgemaakt wordt van premium technologietools, zoals AB Testing, eCommerce, conversietracking en tools voor marketingautomatisering, om er maar een paar te noemen.

Ticket Parser by Knots

Ticket Parser by Knots (Support) helpt je id's of andere informatie op basis van een specifiek patroon te extraheren en op te slaan in een aangepast veld. Contextinformatie is de sleutel om tickets snel op te lossen, processen te automatiseren en Zendesk aan backend-systemen te koppelen. Op basis van het patroon (reguliere expressie) zoekt de parsing-middleware van Knots direct naar de info in het ticket. Het ticket wordt vervolgens op de achtergrond via API bijgewerkt en de geëxtraheerde waarde wordt opgeslagen in een aangepast ticketveld.

Andere apps die in mei zijn toegevoegd:

  • Yobi (Support) is een verenigde communicatie-app die helpt je bedrijf te laten groeien en waarmee je kunt bellen, sms-berichten kunt verzenden en op berichten op social media kunt reageren. Door Yobi in combinatie met de Zendesk-integratie te gebruiken, weet je altijd wat je bedrijf nodig heeft, aangezien je taken, die in Yobi gemaakt of bijgewerkt worden, op Zendesk in realtime als tickets worden aangemaakt.
  • DanDomain and SmartWeb (Support) vraagt gegevens van de DanDomain-webshop op om de gegevens van klanten te vinden. De app toont in Zendesk alle belangrijke informatie aan je agents. Met de DanDomain-app/Smartweb hebben je agents een duidelijk overzicht van de klantinformatie en alle eerdere en huidige orders, inclusief orderregels en totale bedragen.
  • Telegramio (Support) is een veilige en eenvoudige Telegram-extensie voor Zendesk Support waarmee berichten en bijlagen (audio, video, afbeeldingen) met je klanten kunnen worden uitgewisseld, waardoor het ticketbeheerproces snel en effectief verloopt.
  • LeadDesk Talk (Support) helpt je agents bij het rechtstreeks beheren van oproepen en sms-berichten in Zendesk. Bel en beantwoord ondersteuningsoproepen rechtstreeks in Zendesk met LeadDesk Talk. Bel- en sms-activiteiten worden onder een klantprofiel aan tickets gekoppeld, zodat je de volledige ticketgeschiedenis in Zendesk kunt volgen.

Nieuwe thema's die zijn toegevoegd in mei:

Kelly biedt een unieke lay-out voor het Helpcenter, een aanpasbare hero-sectie en extra aangepaste blokken op de startpagina. Het is volledig responsief, veelzijdig, multifunctioneel en overzichtelijk.

Marina is een volledig responsief, multifunctioneel Zendesk Helpcenter-thema (Guide). Het thema heeft een elegante achtergrondafbeelding met een zwevend zoekvak in het midden, wat het thema een klassiek tintje geeft. Het volgt de nieuwste trends in webdesign en beschikt over een gloednieuwe lay-out met een breed scala aan functies.

Portland is een Zendesk-thema met uitgebreide functies. Het beschikt over een overzichtelijke lay-out op de startpagina die belangrijke informatie benadrukt, bijvoorbeeld met de aangepaste blokken die aan URL's kunnen worden gekoppeld. Net als al onze thema's kun je ook je Helpcenter ontwerpen, opbouwen en starten zonder te coderen.

Cognizance heeft een fullscreen lay-out met mooie blokken en interactieve design-elementen, die je Helpcenter een luchtig en elegant gevoel geven. Het volgt de nieuwste trends in webdesign, beschikt over een gloednieuwe lay-out en een indrukwekkende lijst met nieuwe functies.

Volg onze wekelijkse release notes om de volledige lijst van nieuwe apps te bekijken.

Schaal je CX op

Download gratis ons nieuwe CX Trends-rapport over AI en gespreksgerichte service, en maak van je klantenservice een concurrentievoordeel.

Schaal je CX op

Download gratis ons nieuwe CX Trends-rapport over AI en gespreksgerichte service, en maak van je klantenservice een concurrentievoordeel.

Nu lezen