Overslaan naar belangrijkste inhoud

Infographic

Een uitmuntende service wordt een kritische bedrijfsprioriteit in de Benelux

De pandemie heeft veel veranderd op het gebied van klantenservice, waardoor bedrijven in heel Europa en het VK actie moesten ondernemen. Hoewel de klantenservice steeds beter wordt, zijn agents vaak ontevreden, en voelen ze zich niet gesteund door hun organisaties. Om aan de veranderende verwachtingen van hun klanten te kunnen voldoen, moeten bedrijven investeren in manieren om een uitmuntende service te verlenen.

Door Lilia Krauser, EMEA Content Specialist

Laatst gewijzigd 19 januari 2022

Verwante verhalen

Artikel
5 min read

Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots

Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…

Artikel
3 min read

Concurreren anno 2022 – een kwestie van service

Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…

Artikel
2 min read

Digitalisering: trend or toekomst?

In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…

Artikel
7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.