De nieuwste verhalen
Pagina 6
Artikel
4 min read
Hoe meet je klantloyaliteit
Trouwe klanten zijn de fijnste klanten, dat weet iedere ondernemer. Geen wonder dus dat je graag…
Artikel
4 min read
Waarom gebruiken ondernemers VoIP zakelijk?
In een verleden, dat nog niet zo ver achter ons ligt, werden alle telefoongesprekken via een…
Artikel
2 min read
Hoe bereken je de levenslange waarde van een klant?
Als bedrijf wil je graag weten wat een klant waard in en wat hij/zij je écht…
Artikel
4 min read
Enterprise chatbot: ontdek de potentie
Klaar voor een heet hangijzer? Komt-ie: chatbots. De optimist zweert erbij en ziet deze praatgrage AI-hulpjes…
Artikel
4 min read
CRM: de drijvende kracht achter het bedrijfsleven van de toekomst
Als je in het bedrijfsleven zit, weet je hoe belangrijk goed informatiebeheer is. Iedereen in het…
Artikel
5 min read
Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots
Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…
Artikel
3 min read
Concurreren anno 2022 – een kwestie van service
Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…
Artikel
2 min read
Digitalisering: trend or toekomst?
In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…
E-BOEK
Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar
Landen over de hele wereld hebben te maken met torenhoge energierekeningen, verstoringen in de toeleveringsketen en…
E-BOEK
1 min read
Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden
In het eerste deel van onze serie e-books ‘Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het…
Artikel
2 min read
Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk
Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.
Artikel
1 min read
De top 5 retailtrends om op te letten in 2023
Ontdek de belangrijkste retailtrends van 2023, inclusief het ontmoeten van shoppers op hun favoriete kanalen, de opkomst van phygital en hyperpersonalisering.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.