Overslaan naar belangrijkste inhoud

AI-gedreven bots

Geen bot kan tippen aan AI agents

Zendesk AI agents hebben een gevoel voor de klantervaring en weten hoe allerlei interacties moeten worden opgelost, zelfs de meest complexe. Ze werken goed samen met menselijke supportmedewerkers en maken de belofte van directe, persoonlijke service waar.

Voordelen

Bots die service vereenvoudigen

Bied non-stop service

Je kunt erop vertrouwen dat AI agents altijd en overal directe ondersteuning aan je klanten bieden, waardoor ticketwachtrijen korter worden.

Eenvoudig te configureren

Elimineer direct hoge ticketvolumes. AI agents zijn aanpasbaar en eenvoudig in te stellen, zodat je meer tijd overhoudt voor wat er echt toe doet.

Maak indruk op klanten

Verhoog je CSAT in recordtijd. AI agents zijn intuïtief en verdiepen hun begrip om interacties nog beter te maken.

Geef je mensen meer waarde

Laat je menselijke supportmedewerkers zich richten op het onderhouden van klantrelaties en belangrijker interacties, terwijl AI agents hun werk doen.

Kenmerken

Autonomie geïntegreerd in elke actie

AI agents detecteren automatisch wat klanten willen en hoe ze zich voelen en reageren, net zoals je menselijke supportmedewerkers zouden doen. Ze identificeren en tonen zelfs onderwerpen die je kunt automatiseren op basis van je klantgegevens.

Beoordelingen van klanten


50%

Afname in ticketvolume

43%

Toename in het aantal geautomatiseerde oplossingen

Snelle oplossingen - zoals de antwoorden van de AI agents - helpen onze supportmedewerkers om meer tijd te besteden aan klanten die hulp op maat nodig hebben voor moeilijkere vragen.

Lucy Hussey

Customer Service Manager

Lees het klantverhaal

Veelgestelde vragen

Zendesk AI agents zijn beschikbaar voor alle Zendesk-klanten van Support- en Suite-plannen.

Aan de slag

Probeer Zendesk gratis uit