Overslaan naar belangrijkste inhoud

Live chat

Gebruik AI-gedreven software voor live chat om snelle en persoonlijke support te bieden op schaal. Probeer onze intuïtieve en budgetvriendelijke oplossing vandaag nog.

Blijf je klanten altijd een stap voor met onze alomvattende oplossing voor live chat

Laatst gewijzigd 2 augustus 2024

Intelligentie ingebouwd in elke interactie

Using a mobile device, an agent automatically shifts the tone of their message using Zendesk AI.

Lever slimmere chatsupport met Zendesk AI.

Zendesk AI is gebaseerd op miljarden echte klantenservice-interacties. Zo krijg je vanaf dag één vat op CX, zonder dat je handmatige training of technische hulpmiddelen nodig hebt.

Met intelligente routering komen tickets altijd bij de juiste supportmedewerker terecht. Daarnaast biedt AI begeleiding bij de aanpak van interacties.

Supportmedewerkers kunnen gebruikmaken van vooraf geschreven antwoorden en automatisch hun berichten uitbreiden, samenvatten en van toon laten veranderen, waardoor de oplossingstijd wordt verkort. Ze kunnen ook gemakkelijk informatie vinden in hun kennisbank met generatief zoeken.

Bouw je nieuwe frontlinie met AI-bots

Dankzij geavanceerde AI-technologieën kunnen de AI-agents van Zendesk de meeste aanvragen van klanten autonoom oplossen, waardoor je supportmedewerkers minder worden belast en de klanttevredenheid toeneemt. AI-agents ondersteunen klanten 24 uur per dag in natuurlijke, menselijke taal en met een toon die bij je merk past, zonder dat je er code voor hoeft te schrijven. Verbind je AI-agents met interne of externe systemen via API’s om zelfs de meest complexe vragen van klanten eenvoudig op te lossen. Tot slot kun je hun prestaties optimaliseren met krachtige rapportages.

A Zendesk AI agent answers a customer’s question.

Ontgrendel de kracht van AI-agents.

Alle gesprekken op één plek

A view of generative AI-powered responses using Zendesk.

Personaliseer gesprekken met de Workspace voor agents van Zendesk.

Zendesk geeft een centraal overzicht van al je live chatgesprekken en je interacties via spraak, e-mail, messenger, WhatsApp en meer, en biedt supportmedewerkers context om gesprekken te personaliseren. En dankzij AI-gedreven inzichten weten supportmedewerkers wat klanten willen en hoe ze zich voelen voordat een gesprek begint.

Neem betere beslissingen dankzij data

Zendesk biedt realtime inzicht in de prestaties van je klantenservice, zodat je direct kunt handelen. Dankzij onze rapportagetools kun je je AI-agents optimaliseren met betrouwbare statistieken, zodat ze altijd volgens jouw standaarden presteren. AI-gedreven rapportagetools kunnen zelfs onderwerpen identificeren en vinden die je kunt automatiseren op basis van je klantendata.

Bovendien krijg je dankzij AI-gedreven kwaliteitsborging en tools voor personeelsbeheer inzichten die precies laten zien hoe je team presteert Van de naleving van schema’s tot oplossingstijden, profiteer van datagestuurde bevindingen om serviceproblemen te verhelpen nog voordat ze zich voordoen.

Insights from Zendesk highlight metrics like the percentage of automated resolutions.

Ontvang datagestuurde inzichten dankzij rapportages en analyses van Zendesk.

Personaliseer je chat

An AI agent engages a customer via live chat.

Ontdek hoe je gesprekken op maat kunt leveren met ons flexibele platform.

Zendesk kan volledig aan je bedrijfsbehoeften worden aangepast. Onze oplossing voor live chat is zeer flexibel en gemakkelijk in te stellen. Het kan eenvoudig worden afgestemd op elke use case, inclusief serviceverlening aan medewerkers.

Je kunt een widget voor live chat maken die volledig past bij de uitstraling van je merk. Met proactieve messaging kun je automatisch gesprekken starten met klanten op basis van specifiek gedefinieerde voorwaarden.

Kies net zoals 160.000 andere bedrijven voor Zendesk

An image showcases three awards Zendesk has received, including an award for the #1 Customer Service Product at G2's 2023 Best Software Awards.

Meer dan 160.000 bedrijven in verschillende branches vertrouwen op Zendesk om hun CX te verbeteren. Hoor van klanten die al profiteren van onze samenwerking.

Universal Store

Zendesk helped Universal Store achieve an average first reply time of one hour and an average resolution time of four hours.

“Voorheen moesten we steeds switchen tussen platforms voor live chat, tickets en telefoon... Dus ons doel was om een omnichannel oplossing te vinden.[that was] Daarom kozen we voor Zendesk. We hebben het in gebruik genomen als een centraal platform, waar we onze klanten kunnen ontmoeten op hun favoriete kanalen en waarmee we een compleet beeld krijgen van elke klant en interactie.

—Adam McPherson, customer experience manager bij Universal Store

Four Seasons Hotels and Resorts

Motel Rocks

With Zendesk AI, Motel Rocks increased ticket deflection by 43 percent and self-service rate by 206 percent.

“We hebben Zendesk AI eerder dit jaar geïmplementeerd. We konden er direct mee aan de slag en iedereen wist wat hij of zij moest doen. De AI van Zendesk is echt intuïtief. We hoefden geen kernprocessen te veranderen. Het is simpelweg een handige knop die je informatie laat zien.”

—Lucy Hussey, customer service manager bij Motel Rocks

Bied AI-gedreven support met live chat met Zendesk

Het is tijd om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Met Zendesks AI-gedreven software voor live chat kun je je klanten ontmoeten op hun favoriete kanalen en persoonlijke support bieden. Zendesk is makkelijk te gebruiken en schaalbaar, kan snel worden geïmplementeerd en is eenvoudig te integreren met je bestaande tools. Bovendien werkt het kant-en-klaar zonder dat je een team van ontwikkelaars voor nodig hebt, waardoor je tijd en geld bespaart. Probeer Zendesk en verbeter je CX vanaf dag één.

Ontdek wat AI-gedreven software voor live chat kan doen voor jouw bedrijf