Overslaan naar belangrijkste inhoud

Artikel

CX Accelerator 2023 : De evoluerende rol van supportmedewerkers

Bedrijven in heel Europa heroverwegen de rol van hun klantenservicemedewerkers, omdat hun taken verder reiken dan alleen het helpen van klanten. Met name de koplopers onder de succesvolle bedrijven richten hun inspanningen en investeringen op de training van hun agents, die een steeds grotere rol spelen bij het stimuleren van de verkoop, het behouden van klanten en het leveren van positieve klantervaringen.

Door Lilia Krauser, Staff Writer

Laatst gewijzigd 4 januari 2023

Verwante verhalen

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

Artikel
3 min read

De AI-gedreven toekomst van CX en EX is aangebroken, en wij zijn je gids

We organiseren ons event Zendesk Relate van 16 tot en met 18 april in Las Vegas, boordevol inspirerende sprekers, waardevolle inzichten en bruikbare best practices.

Artikel
4 min read

Wat zijn Zendesk-formulieren

Bij Zendesk gebruiken we online formulieren die op de verschillende communicatiekanalen kunnen worden geïmplementeerd en waarmee…

Artikel
3 min read

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports

Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…