Hoe Zendesk HR-teams helpt met de ervaring van medewerkers

Gepubliceerd 5 april 2019
Laatst gewijzigd 2 november 2020

Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de alomtegenwoordigheid van apps en service via talloze kanalen; telefoon en e-mail, maar ook chat en platforms zoals Twitter. Die verwachting is doorgetrokken naar de werkplek, waar werknemers dezelfde servicenormen hebben als van bedrijven waarvan ze zelf klant zijn.

Meer dan ooit staan human resources-afdelingen onder druk om de betrokkenheid van werknemers te optimaliseren en het behoud van medewerkers te bevorderen. Met Zendesk beschikken HR-teams over een intuïtief platform waarmee zij support kunnen opschalen en medewerkers gedurende hun hele levenscyclus bij een bedrijf betrokken kunnen houden. Daarnaast biedt Zendesk belangrijke inzichten, zoals de mogelijkheid van HR-teams om hun prestaties te verbeteren met slimme selfservice, automatiseringen en integraties vanuit één centrale, geïntegreerde hub.

In dit e-book onderzoeken we de belangrijkste manieren waarop Zendesk HR-teams kan helpen hun doelen te bereiken.