Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 8

Elk bedrijf moet nadenken over generatieve AI en dit is waarom

Bereid je voor op enorme veranderingen in de manier waarop klanten producten zoeken, met bedrijven omgaan en merken ervaren, dankzij generatieve AI. Deze veranderingen vinden in sommige gevallen al plaats.

Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar

Landen over de hele wereld hebben te maken met torenhoge energierekeningen, verstoringen in de toeleveringsketen en…

1 min read

Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden

In het eerste deel van onze serie e-books ‘Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het…

Artikel
2 min read

Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk

Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.

Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit

Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.

De staat van CX in de detailhandel in 2023

Lees het meest recente onderzoek en tips van experts over hoe je in 2023 een baanbrekende CX voor de detailhandel kunt opzetten.

Artikel
1 min read

De top 5 retailtrends om op te letten in 2023

Ontdek de belangrijkste retailtrends van 2023, inclusief het ontmoeten van shoppers op hun favoriete kanalen, de opkomst van phygital en hyperpersonalisering.

Artikel
3 min read

Vrouwen verheffen en gelijkheid omarmen: Hoe 3 organisaties het verschil maken

Ontdek hoe Zendesk-partners rechtvaardigere werkplekken creëren, de carrières van vrouwen bevorderen en vrouwen over de hele wereld ondersteunen.

Betere gesprekken met Zendesk-bots

Ontdek in deze handleiding manieren om klantgesprekken te verbeteren met de hulp van bots, mogelijk gemaakt door Zendesk.

Zendesk AI: ontgrendel de kracht van AI in je gehele service-ervaring

In een tijd van torenhoge verwachtingen van klanten, personeelstekorten en economische onzekerheid helpt AI om klantenserviceteams op te schalen en flexibel te blijven.

Artikel
3 min read

Hoe breng je een customer journey in kaart?

Je klanten en doelgroepen beter leren kennen om je business succesvoller te maken, dat wil toch…

Artikel
3 min read

Waarom je klantenservice kennis van zaken moet hebben

De moderne klantenservice is veel meer dan een adresje waar klanten kunnen aankloppen als hun wensen…

Artikel
4 min read

Chatbots: het geheime wapen voor een ongekend goede klantenservice

In de wereld van nu, met al zijn globalisering en kapers op de kust uit alle…

Artikel
4 min read

Hoe grote bedrijven hun succes vergroten met CRM

Bij Zendesk weten we veel van CRM-software en schrijven we graag over de voordelen van CRM…

Artikel
3 min read

Hoe je een inbound proces voor callcenters kunt krijgen

Callcenters zijn voor middelgrote en grote organisaties haast onmisbaar geworden. Als serieuze organisatie moet je immers…

Artikel
4 min read

Waarom CX een belangrijke onderscheidende factor is in de opkomst van embedded finance

Embedded finance is de afgelopen jaren een populair onderwerp geworden en biedt nieuwe inkomstenstromen voor zowel…

Artikel
4 min read

Cybersecurity in de financiële dienstverlening: Gegevens veilig houden in de cloud was nog nooit zo urgent

Nu steeds meer financiële organisaties investeren in oplossingen voor klantenservice in de cloud, is de bescherming van klantendata een essentieel onderdeel geworden van de beveiliging en een belangrijk aandachtspunt voor de directie in 2023, nu veel koplopers in de financiële dienstverlening hun investeringen in klantenservice opvoeren.

Artikel
5 min read

Drie consumententrends die de detailhandel in levensmiddelen in 2023 vormgeven

De detailhandel van levensmiddelen is uniek. Er is geen ontkomen aan het feit dat consumenten de…

3 min read

Zo gebruik je AI om de kosten van klantenservice in de financiële dienstverlening te verlagen

Ontdek hoe je de kosten kunt verlagen zonder je klantervaring op te offeren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.