Betere gesprekken met Zendesk-bots

Verbeter klantgesprekken met de hulp van bots, mogelijk gemaakt door Zendesk.

Laatst gewijzigd 18 april 2023

De verwachtingen van de klant veranderen. Kopers willen op elk moment van de dag onmiddellijk antwoord op hun vragen. Belangrijker nog, ze verwachten dat hun interacties met klantenserviceteams tot een oplossing leiden, zonder problemen.

Maar de technologie verandert ook. AI was nog nooit zo beschikbaar en bots zijn geavanceerder dan ooit tevoren. Daarom zoeken bedrijven naar manieren om bots in klantgesprekken te introduceren.

In deze handleiding onderzoeken we hoe bedrijven van elke omvang gebruik kunnen maken van bots, mogelijk gemaakt door Zendesk. Met deze tool die je kunt configureren door te klikken, kan iedereen zonder kennis van codering (of het trainen van een taalmodel) een bot opzetten. Omdat wij het zware werk al hebben gedaan, kun je direct aan de slag met het maken van bots voor jouw unieke bedrijfsbehoeften.

De volledige handleiding omvat:

  1. Verschillende use cases voor bots die support, verkoop en marketing met elkaar verbinden

  2. Inzichten in hoe bots en AI kunnen helpen om serviceteams te schalen zonder dat er extra personeel nodig is

  3. Succesverhalen van klanten die laten zien hoe bots en automatisering de efficiëntie van agents en de klanttevredenheid verbeteren