Overslaan naar belangrijkste inhoud

E-BOEK 1 min read

Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden

Het zijn moeilijke tijden voor klanten in heel Europa en het VK die moeite hebben om rond te komen nu de kosten voor levensonderhoud enorm zijn gestegen. Het tweede deel van deze serie e-books gaat dieper in op de beste strategieën voor retailers om te overleven en te gedijen in deze uitdagende tijden.

Downloaden

In het eerste deel van onze serie e-books ‘Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar’, bespraken we het belang om achter de laatste trends in de e-commerceruimte te komen, en het belang van aanpassing aan veranderend consumentengedrag en behoeften.

In dit deel van de serie nemen we een diepe duik in de beste strategieën voor detailhandelaars om deze economische neergang te overleven en te gedijen in deze uitdagende tijden. Enkele van de besproken thema's zijn:

  • Wegwijs worden in de trends ‘Digitaal schap’ en ‘Endless aisle’.
  • Hoe kun je de ervaring na aankoop verbeteren, vooral als het gaat om het retourneren van artikelen
  • Hoe onlinerecensies invloed kunnen hebben op detailhandelaars en hoe je er het meeste uit kunt halen

Terwijl onze e-books de noodzaak benadrukken voor Europese detailhandelaren om zich achter deze trends en strategieën te plaatsen, contrasteren we ook de kloof tussen de meningen van klanten en de acties die de detailhandelaars ondernemen. En met zoveel consumenten die bereid zijn om na slechts één slechte ervaring over te stappen, kunnen sommige detailhandelaars het zich niet veroorloven om lang inactief te blijven.

Neem hier een kijkje in ons eerste e-book.

Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden

Downloaden