De nieuwste verhalen
Pagina 23
Artikel
4 min read
Agile leiderschap voor CX-organisaties
Als we iets van het afgelopen jaar hebben geleerd, is het wel dat verandering razendsnel kan…
Artikel
8 min read
CX-volwassenheid: hoe zit dat bij jouw bedrijf?
Als CX-professional weet je waarschijnlijk maar al te goed dat het merendeel van de bedrijven concurreert…
Artikel
9 min read
Hoe leg je het belang van CX uit aan je team?
Klantervaring is koning. Daarbij bedoelen we dat klantervaring (CX in het kort) het gevoel van de…
Zo gebruik je Facebook Messenger voor je klantenservice
Messaging is uitgegroeid tot één van de meest populaire supportkanalen. Hier lees je hoe (en waarom) je Facebook Messenger kunt inzetten voor je klantenservice.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Zo lever je geweldige klantenservice op Facebook
Scroll naar beneden om onze whitepaper "Tips voor het leveren van een geweldige klantenservice op Facebook"…
Een overvloed aan integraties
Dit zijn de nieuwste integraties van Zendesk om je agents te helpen geweldige klantervaringen te leveren.…
Zo creëer je een CRM-strategie voor sales
Met een CRM-strategie zal je team de tool optimaal kunnen benutten om meer deals te sluiten, de efficiëntie te verhogen en de ervaring van prospects te verbeteren.
Zo onboard je met succes een klantenteam op afstand
Effectieve onboarding is essentieel voor een succesvol modern bedrijf, maar het is niet altijd gemakkelijk – zeker als je een klantenserviceteam op afstand probeert te onboarden.
Artikel
5 min read
Lessen uit de praktijk van flexibele klantenserviceorganisaties
Voor de meeste bedrijven is het creëren en behouden van concurrentievoordeel een topprioriteit. De afgelopen jaren…
Artikel
4 min read
De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn
De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…
Artikel
8 min read
Salesproces van 5 stappen: hoe je een salesproces creëert om sneller deals te sluiten
Tijdens een road trip gebruik je een vervoersmiddel en een kaart. Op deze kaart markeer je…
Artikel
6 min read
Vergeet je pitch: 9 salesvragen om de deal te sluiten
Leer je potentiële klanten kennen voor je ze over je product vertelt. Dit zijn de salesvragen die je moet stellen om ze aan het praten te krijgen.
Artikel
10 min read
34 SPIN selling-vragen die je kunt gebruiken om meer deals te sluiten
De meeste verkopers hebben wel eens gehoord van de SPIN selling-methode, maar niet iedereen weet hoe ze die moeten toepassen. Hier vertellen we je wat je erover moet weten.
Artikel
8 min read
Waarom klantvriendelijkheid belangrijk is (en 8 tips voor optimale klantvriendelijkheid)
Ontdek waarom klantvriendelijkheid belangrijk is voor je bedrijf.
Artikel
5 min read
De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden
IT-teams krijgen niet altijd de waardering die ze verdienen voor het soepel laten draaien van het bedrijf. Daarnaast beschikken ze ook niet altijd over de tools die ze nodig hebben om effectief te werken en een naadloze ervaring te bieden.
Artikel
11 min read
De 4 tips van een vicepresident voor een succesvolle salesmeeting
Onderzoek heeft uitgewezen dat de meerderheid van de senior managers van mening is dat vergaderingen onproductief en inefficiënt zijn. Onze handleiding laat zien hoe je een salesmeetings kunt leiden waar zowel jij als je vertegenwoordigers baat bij hebben.
Beginnersgids voor het salesproces voor startups
Speciaal voor oprichters van start-ups en salesteams: een spoedcursus over het salesproces, met de belangrijkste definities, technieken en best practices.
4 min read
Servicedesks: welk type is het beste voor jouw bedrijf?
Leer de verschillende soorten servicedesks kennen en ontdek welke het beste bij jouw bedrijfsstrategie past.
Inkomende vs. uitgaande callcenters: Wat is het verschil?
Leer wat het verschil is tussen inkomende en uitgaande callcenters, en hoe ze je bedrijf kunnen helpen
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.