De nieuwste verhalen
Pagina 22
Artikel
5 min read
Flexibele klantenservice
Flexibiliteit en snel kunnen handelen: allerlei bedrijven in verschillende sectoren over de hele wereld hebben de…
Artikel
5 min read
De klantervaring van de toekomst: zo veranderen VR, AR en 5G klantenservice
De afgelopen 15 jaar is de markt in een steeds hoger tempo verrast door nieuwe technologie,…
Artikel
6 min read
Maak je bedrijf klaar voor de toekomst
In moeilijke tijden is niets belangrijker dan contact met andere mensen. Juist daarom was de wereldwijde…
Artikel
9 min read
Het ondersteunen van je klanten begint met het ondersteunen van je agents
Nu klanten meer contact zoeken als ooit tevoren, geeft bijna 70% van agents aan zich overweldigd te voelen. Lees waarom investeren in het welzijn van je werknemers ook goed is voor je klanten.
Artikel
6 min read
Verbeter je e-commerce met oplossingen van Zendesk
Consumenten wereldwijd hebben hun shopgewoontes het afgelopen jaar drastisch veranderd, waardoor e-commerce een ongekende boost kreeg.…
Artikel
11 min read
De belangrijkste klantenservicevaardigheden voor 2024
COVID-19 heeft klantenservice voorgoed veranderd. Wat begon als een wereldwijde gezondheidscrisis werd de katalysator achter de…
Artikel
6 min read
Stap voor stap een strategie invoeren waarin de klant centraal staat
De klant heeft niet altijd gelijk, maar moet wel centraal staan binnen je bedrijf. Leer strategieën kennen om de klant centraal te stellen in je processen en kom te weten wat 'customer centricity' inhoudt.
Artikel
5 min read
Waarom is klantenservice zo belangrijk? Kom te weten hoe klantenservice bepalend is voor de resultaten van je bedrijf
Wat is klantenservice en waarom is het zo belangrijk? Empathie, transparantie en personalisering: daar verleid je de 'consument 4.0' mee.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.