Overslaan naar belangrijkste inhoud

Een overvloed aan integraties

Hier zijn de nieuwe Zendesk app-integraties. Lees hoe deze nieuwe integraties de werklast van je sales- en supportteams kunnen verlichten.

Door Eric Shen, Marketplace Operations Manager

Laatst gewijzigd 4 oktober 2021

Dit zijn de nieuwste integraties van Zendesk om je agents te helpen geweldige klantervaringen te leveren.

Returnly

Returnly (Support) is de enige oplossing voor retourzendingen waarmee klanten het juiste artikel kunnen bestellen nog voordat ze het verkeerde artikel hebben teruggestuurd. Met Returnly ontvangen je klanten onmiddellijk tegoed om te winkelen op je website nadat ze hun retourzending hebben voltooid. Wanneer een klant converteert, betaalt Returnly voor de nieuwe bestelling en neemt het risico op zich. Zo kan de bestelling worden afgehandeld nog voordat de retourzending is teruggestuurd. Dit creëert een geweldige ervaring voor de klant en stroomlijnt je bestellingen en retourzendingen op schaal. Returnly biedt ook tools voor retourbeheer, evenals gehoste contactpunten voor eindgebruikers die volledig kunnen worden aangepast aan je merk. Denk hierbij aan het tracken van bestellingen en retourpakketten en selfservice voor retouren en omruilen. Returnly's Zendesk-integratie helpt je team efficiënter en effectiever te werken door minder tools te gebruiken en sneller vragen van klanten te kunnen beantwoorden over retourzendingen. Voeg simpelweg de Returnly-app toe om toegang te krijgen tot de RMA-gegevens (Return Merchandise Authorization) uit je Zendesk Support-tickets.

Wevo

Wevo (Support) (Sell) is een "integratieplatform als een dienst" (iPaaS). Wevo biedt tools en functies waarmee gebruikers op een eenvoudige en snelle manier complexe data-integraties kunnen bouwen, configureren en beheren. Hierdoor heb je minder tijd nodig om integraties tussen verschillende systemen en Zendesk Support of Sell op te zetten. Met een bibliotheek van +160 kant-en-klare koppelingen met de belangrijkste systemen op de markt en universele koppelingen die kunnen communiceren met elke API, webservice, database of bestand, kunt je tot 10 keer sneller systemen integreren en processen in je organisatie automatiseren.

Channels

Channels (Support) is een telefoonsysteem voor klantenservice dat klantgegevens gebruikt om elk gesprek dat je voert kracht bij te zetten. Omdat je alle belangrijke informatie direct aan het begin van elk gesprek bij de hand hebt, kun je de klant binnen enkele seconden uitstekende service bieden. Los de problemen van klanten sneller op dan ooit tevoren. Met behulp van een Click-to-Call-widget en bijbehorende Klantenkaart, kun je alle klantgegevens aan het begin van elk gesprek meteen inzien. Je hoeft je klantenservicegesprekken niet meer te beginnen met een eindeloze lijst vragen. Kom direct ter zake en verhoog je klanttevredenheid.

Height

Height (Support) is een krachtige tool voor taakbeheer voor het hele team. Door Zendesk te koppelen aan Height, kun je automatisch je voortgang bijhouden en updates doorgeven aan je collega's. Je kunt Zendesk-tickets direct omzetten in nieuwe Height-taken, waardoor je gemakkelijk rapporten over bugs kunt indienen of feedback kunt delen met je team. Je kunt ook bestaande taken in Height aan Zendesk-tickets koppelen. Als je bijvoorbeeld een supportemail hebt over een bekende bug, dan kun je dat ticket aan de bestaande taak in Height koppelen om deze bij te houden. Zodra een ticket gekoppeld is aan een Height-taak, zullen deze taken in het zijpaneel met apps verschijnen met alle belangrijke info, inclusief toegewezen medewerkers en de status van het ticket. Als er nieuwe chatberichten zijn over de gekoppelde taak of de status ervan verandert, zie je dit terug op het Zendesk-ticket.

Andere apps die in september zijn toevoegd:

Agent AI Helper (Support) (Chat) geeft je agents de mogelijkheid om slimme suggesties te doen en hulp te bieden met context. Slimme antwoordsuggesties suggereren contextueel relevante macro's en antwoorden op ieder klantbericht. Agent Helper pikt patronen op in hoe je agents in het verleden hebben gereageerd en stelt relevante antwoordsuggesties op, en gaat daardoor veel verder dan macro's. AVOXI Genius Cloud Contact Center (Support) maakt automatisch tickets aan in Zendesk Support om je efficiëntie te verhogen en je oplossingstijd te verbeteren. Geautomatiseerde tickets aanmaken betekent dat je dankzij deze functie in Zendesk nooit meer een supportverzoek hoeft te missen. Krijg toegang tot gespreksopnames in Zendesk om inzicht te krijgen in de eerstehands details van tickets. Practice Manager Timer (Support) is een softwaretool die de frustratie uit het runnen van je bedrijf zal wegnemen. Met behulp van deze Zendesk-app kun je je uren bijhouden terwijl je aan een ticket werkt. Deze tijdregistraties worden vervolgens opgeslagen in een taak in Practice Manager, zodat je inzicht krijgt in hoeveel tijd je per klant besteedt. Ring4 Meeting (Support) is een gratis vergaderdienst die in Zendesk is geïntegreerd om klanten te ondersteunen met videogesprekken en het delen van van je scherm. Ring4 Meeting ondersteunt spraak-, video- en screensharing via een eenvoudige link. Het heeft ook functies voor het inplannen en vergaderen rechtstreeks  vanuit een Zendesk Support-ticket, zodat je gemakkelijk contact kunt leggen met je klanten. Macros Reporting (Support) geeft je de meest uitgebreide en gedetailleerde analyses over hoe macro's worden ingezet voor al je merken, groepen, agents en ticketformulieren in Zendesk. Analyseer globale trends in het gebruik van macro's om inzicht te krijgen in patronen in productiviteit en CSAT-afhankelijkheden. Volg het gebruik per macroniveau om kennisbronnen up-to-date te houden (d.w.z. verouderde macro's deactiveren) en bekijk welke individuele macro's agents gebruiken om gaten in je kennisbank te dichten. Hevo (Support) is een no-code data pipeline als een service. Gebruik Hevo om Zendesk Support als databron in realtime te verbinden met je database of datawarehouse. Profiteer van eenvoudige configuraties, opties voor uitgebreide datatransformatie en replicatie van je gegevens in (bijna) realtime naar het datawarehouse of de database van je keuze. Push (Support) is een complete, intelligente en omnichannel tool waarmee organisaties met hun publiek kunnen communiceren en repetitieve processen kunnen automatiseren dankzij de krachtige flow engine. Flows kunnen tickets openen via verschillende diensten waardoor menselijke agents de communicatie met contactpersonen kunnen overnemen. Dankzij deze integratie kun je met je Push-flows Zendesk Support-tickets openen en kunnen jij en je team hier rechtstreeks contact opnemen met je contactpersonen. We hebben onlangs een vernieuwde sectie van thema's gelanceerd in de Marketplace, plus een nieuwe aankoopervaring voor het toevoegen van thema's aan je Guide-account! Hier zijn een paar van de thema's die recentelijk zijn toegevoegd: The Flatrock is een Zendesk-thema met een standaard structuur. Het is de perfecte template voor het creëren van een uniek ontwerp, omdat het gemakkelijk aan te passen is, en je wijzigingen kunt doorvoeren zonder grote aanpassingen in de code. Braden is een Zendesk-thema met op elke pagina een grote hoofdbanner en een sticky header met een zoekbalk die te allen tijde zichtbaar is. Het heeft een speels, kleurrijk ontwerp. Artikelpagina's tonen alleen de content, zodat niets de aandacht afleidt. Mink is een supermodern Zendesk-thema met een golfpatroon en een minimalistisch ontwerp. De homepage heeft een ongebruikelijke layout met aangepaste blokken die de hoofdbanner overlappen. Hudson is een Zendesk-thema dat perfect is voor een FAQ-achtig Helpcenter omdat het accordeons in secties bevat. Deze template is fris, speels en gemakkelijk in gebruik. Lotus One is een Zendesk-thema op maat, met extra functies zoals zijnavigatie, vorige/volgende-knoppen, een sticky header en categorieën met icoontjes op de homepage. Role is een responsief Zendesk-thema dat op mobiele telefoons werkt, en dat op veler verzoek is gemaakt. Het helpt je om de content rond gebruikersrollen te organiseren en kan ook geschikt zijn wanneer het aantal categorieën beperkt is (2-5 categorieën). Cool Wear heeft een intuïtief user experience design dat simpel aan te passen is. Het is eenvoudig, professioneel en geeft gemakkelijk toegang tot ondersteuning op alle pagina's, inclusief coole functies zoals meldingsbanners, een aanpasbare zijbalk en bergen dynamische content. Snap is een eersteklas Zendesk Guide-thema voor je Zendesk Helpcenter. Volledig responsief, veelzijdig en multifunctioneel. Met zijn strakke interface en minimalistisch ontwerp houdt het je gebruikers gefocust op hun doel. Sprout heeft een gedurfde vormgeving en strakke opmaak, en is een uitstekend Zendesk Guide-thema voor je Zendesk Helpcenter.

Volg onze wekelijkse release notes om de volledige lijst van nieuwe toepassingen te bekijken.