Zo houden Europese bedrijven gelijke tred met de nieuwste verwachtingen van de klant

Het geheim is bekend. Marktleiders in heel Europa en het Verenigd Koninkrijk weten dat goede CX betere resultaten oplevert, vooral in onzekere tijden. We zien dan ook in ons CX Trends 2023-rapport dat bedrijven reageren op trends en voorkeuren van consumenten door de juiste investeringen te doen om aan hun behoeften te voldoen.

Door Lilia Krauser, Geschreven door een medewerker van Zendesk

Laatst gewijzigd 23 januari 2024

CX Trends 2023: waardevolle CX luidt een nieuw tijdperk van dienstverlening in

Ondanks de economische turbulentie en stijgende verwachtingen van klanten blijven bedrijven optimistisch over de toekomst. Die hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX, die wordt aangedreven door vijf verschillende trends.

CX Trends 2023: waardevolle CX luidt een nieuw tijdperk van dienstverlening in

Ondanks de economische turbulentie en stijgende verwachtingen van klanten blijven bedrijven optimistisch over de toekomst. Die hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX, die wordt aangedreven door vijf verschillende trends.

Lezen