Artikel

Zendesk Benchmark: gids over trends op het gebied van klantervaring

Gepubliceerd 18 februari 2019
Laatst aangepast 19 juni 2020

Uw klanten vergelijken u met de beste klantervaring die ze ooit hebben gehad - elke keer weer. Dit is een onweerlegbare waarheid met verstrekkende gevolgen voor uw bedrijf, ongeacht in welke bedrijfstak u actief bent of de omvang van uw bedrijf.

Met Zendesk Benchmark, onze data-index van 45.000 bedrijven die gebruikmaken van Zendesk, hebben we onderzocht hoe topbedrijven grip krijgen op hun klantenservice om te bepalen wat leiders onderscheidt van de rest.

Met deze gids, een aanvulling op ons rapport 'Zendesk-trends op het gebied van klantervaring 2019', bieden wij u:

  • Vijf stappen naar volledige beheersing van omnichannel support
  • Het belang van het bouwen met een open platform en het prioriteren van gekoppelde klantgegevens
  • Hoe u proactief met klanten in contact kunt komen
  • Welke taken u moet delegeren aan bots
  • De rol van een hoogwaardige cultuur en hoogwaardige tools in een succesvol supportteam

Bedankt dat u onze proceduregids met trends op het gebied van klantervaring 2019 hebt gedownload. Lees het volledige rapport hier.