Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen

Gepubliceerd 16 maart 2022
Laatst gewijzigd 16 maart 2022

Zendesk heeft Forrester Consulting gevraagd een framework voor Totale Economische Impact™ (TEI) op te stellen. Dit hebben ze gedaan aan de hand van interviews met zeven besluitvormers bij grote bedrijven die Zendesk gebruiken, om zo de kosten, baten, flexibiliteit en risicofactoren van de software in kaart te brengen. Vimeo is een toonaangevend SaaS-bedrijf in de video-industrie dat videomakers de tools en technologie geeft om succes te bereiken met hun video's. Naarmate hun aantal klanten in de loop der jaren toenam, ontdekte Vimeo dat zijn traditionele klantenservicetools (telefoon en een gedeelde inbox) niet konden worden opgeschaald wegens het nodige handmatige werk. Ze hadden een systeem nodig dat gestructureerde digitale support kon bieden, prestatierapporten kon genereren en met andere kerntoepassingen kon integreren.

“We hebben Zendesk ingeschakeld om structuur en organisatie aan te brengen in onze supportactiviteiten.” Hoofd van Systemen en Servicetechnologie, Vimeo

Na de implementatie van Zendesk was Vimeo in staat om:

  • 30% van zijn tickets te voorkomen met selfservice-tools
  • Hun rapporten en inzicht in klantcontacten te verbeteren
  • De algemene ervaring van hun agents verbeteren

Lees de klantspotlight: Zendesk geeft Vimeo een flexibele oplossing om zijn klantenservice gemakkelijk te schalen. Je leert hoe Vimeo zijn agents de nodige tools geeft om hun productiviteit en de klantervaring te verbeteren – sneller en tegen lagere eigendomskosten dan voorheen. Ontdek hoe Vimeo het doet. Bekijk de klantspotlight vandaag nog.