Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 14

Waarom financiële dienstverleners nu in CX moeten investeren

In deze guide onderzoeken we hoe financiële dienstverleners hun CX kunnen transformeren en tegelijkertijd kosten kunnen besparen.

State of Sales 2024

Zendesk onderzoekt in dit rapport waarom veel bedrijven moeite hebben om een verbonden salesafdeling op te zetten en waarom dit van cruciaal belang is in het licht van de grillige markt en de opkomst van conversational CRM.

Hoe zorg je dat je chatbot je merk goed vertegenwoordigt

Wat doe je als je chatbot zich niet gedraagt op een manier die je klanten prettig…

Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit

Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.

De ultieme handleiding voor CX in fintech

Hoe kunnen fintechs de best mogelijke klantervaringen bieden? We delen deskundig advies en voorbeelden om je CX een boost te geven.

CRM in de dienstverlening is leren hoe je ervoor zorgt dat conversaties ertoe doen

CRM in de dienstverlening verandert onze manier van denken, hoe we met klanten communiceren en hoe we ons succes meten.

De groei van verzekeringsmaatschappijen in veranderende tijden

Er zijn momenteel drie belangrijke trends die de manier waarop we naar verzekeringen kijken vormgeven. Ten…

Artikel
7 min read

Hoe winkeliers dit seizoen vrolijk kunnen zijn.

Ontdek hoe detailhandelaars deze zomer een gedenkwaardige en toch betaalbare winkelervaring kunnen bezorgen in een klimaat waar de inflatie fors stijgt en het consumentenvertrouwen op zijn laagst is.

Artikel
5 min read

Drie nazorgstrategieën om de ervaring van klanten van detailhandelaars te verbeteren

Heb je wel eens ’s avonds laat een onlineaankoop gedaan waarna je je realiseerde dat je…

Waarom fintechbedrijven nu uitstekende digitale klantenservice moeten verzorgen

Wat is digitale klantenservice? En wat hebben fintechbedrijven eraan? Wij hebben nuttige tips en voorbeelden waarmee je je CX-strategie verbetert.

Artikel
5 min read

Zo bouw je je partnernetwerk op om groei te creëren

Toen ik vorige maand de SaaStr Europe in Barcelona bijwoonde, voerde ik een reeks persoonlijke gesprekken…

Artikel
3 min read

Empathie opbouwen bij je klanten

Empathie tonen voor nieuwe en bestaande klanten is essentieel geworden voor klantenservice, omdat de behoefte aan doordachte en efficiënte reacties is toegenomen.

Wat is werknemerservaring? Leidraad voor de toekomst van werk

Blijf op de hoogte van best practices voor werknemerservaringen voor de toekomst van werk.

Artikel
5 min read

Zijn merken voorbereid wanneer we gaan winkelen in de metaverse?

Je favoriete voetbalteam zien spelen (en hopelijk winnen!) is een van de grote vreugden van het…

Artikel
6 min read

Manieren om giftige, digitale werkplekgewoonten te vermijden en telewerkers gelukkig en gezond te houden

Rex Fan, Lead Behavioural Insights Advisor bij Bupa UK, vertelt ons over de giftige digitale gewoonten op de werkplek waar we op moeten letten en die we moeten proberen te vermijden om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en geestelijk welzijn te bevorderen.

6 min read

De Pride-maand eindigt, de actie gaat door!

Zendesk vierde Pride 2022 onder het thema Love Sparks Action. Hier leest u hoe we LGBTQIA+-rechten blijven steunen en blijven opkomen voor diversiteit, gelijkheid en inclusie voor iedereen.

Artikel
4 min read

Pop-upwinkels brengen het beste van twee werelden naar omnichannel-retail

We associëren de zomer vaak met de sportevenementen waarvan we kunnen genieten. Of het nu gaat…

Growth hacking-strategieën voor startups zijn niet universeel

De beste growth hack voor startups bouwt voort op een solide basis. Bekijk deze toptips om eerst de onaantrekkelijke dingen goed te doen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.