Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 15

Artikel
10 min read

Wat is de buyer’s journey (aankooptraject in het Nederlands)? Definitie, stadia en voorbeelden

Verdiep je in het aankooptraject van je publiek, zodat je je sales- en marketinginspanningen kunt verbeteren.

Artikel
7 min read

Creatieve manieren om met collega's op afstand verbonden te blijven (die niet een virtueel happy hour zijn)

Je van je menselijke kant laten zien op het werk kan echte voordelen hebben, onder meer door ons meer verbonden te laten voelen en het soort toevallige ontmoetingen op te wekken die in een traditionele kantooromgeving vanzelf ontstaan.

Artikel
3 min read

Je klantervaring toekomstbestendig maken met asynchrone messaging

In een recent onderzoek in opdracht van Zendesk had slechts 39% van de klantenservice-agents er vertrouwen…

Artikel
4 min read

Zorg dat je op de hoogte bent van deze 5 eCommerce-trends in 2023

Nu online winkelen een periode van enorme groei doormaakt en het wedijveren om consumenten toeneemt, is…

Artikel
4 min read

Een klantgericht servicemodel bouwen voor IT-services en technologiebedrijven

Een juiste toepassing van technologie kan bedrijven helpen goede klantervaringen te creëren. Volgens een onderzoek van…

Artikel
4 min read

Hoe kunnen banken het vertrouwen van de klant terugwinnen?

Hoewel 2020 zeker de geschiedenis in zal gaan als het jaar dat onze economie op zijn…

Infographic

Het ondersteunen van je agents is de sleutel tot het realiseren van bedrijfsgroei

Artikel
1 min read

Steun voor Oekraïne

Zendesk staat voor vrede. We blijven zoeken naar manieren om hulp te bieden aan degenen die door de oorlog zijn getroffen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.