De nieuwste verhalen
Pagina 11
Artikel
7 min read
Een traktatie voor je team: nieuwe integraties
Niets beter dan nieuwe app-integraties van Zendesk. Ontdek hoe deze integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.
Artikel
6 min read
Een naadloze gespreksgerichte klantervaring creëren
Zorg voor betere ervaringen (en stimuleer daarbij klantenbinding en de omzet) door bots te gebruiken in combinatie met live-agents.
Artikel
5 min read
Zakelijke berichten met Slack en Zendesk
Slack heeft de manier waarop we werken veranderd met productieve werkplekgesprekken en samenwerking. Zendesk helpt ons nu om alles bij elkaar te houden.
Artikel
3 min read
Best practices op het gebied van cyberbeveiliging voor je team
In de afgelopen jaren is cyberbeveiliging een steeds grotere zorg geworden voor klanten, bedrijven en werknemers.…
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Kostenbesparingen realiseren door operationele verbeteringen
Het is logisch dat bedrijven tijdens een economische recessie op zoek gaan naar manieren om kosten te besparen. Teams die als een kostenpost worden beschouwd, kunnen met aanzienlijke uitdagingen worden geconfronteerd. Het is dus absoluut noodzakelijk dat klantenserviceorganisaties prioriteit geven aan uitgaven die de efficiëntie verhogen.
Artikel
6 min read
Waarom detailhandelaars een endless aisle-oplossing nodig hebben
Voor de shoppers van vandaag is snelheid belangrijk. Ze gebruiken hun telefoon om alles wat ze…
Artikel
6 min read
Een meertalig supportteam opschalen met AI
Ontdek hoe meertalige automatisering voor meer gepersonaliseerde klantervaringen zorgt en bedrijven helpt efficiënt op te schalen.
Artikel
4 min read
Waarom P&C-verzekeringsmaatschappijen nu moeten investeren in de klantenservice bij claims
Ontdek hoe drie verzekeringsmaatschappijen succes boekten met een holistische CX-strategie met Zendesk.
Artikel
6 min read
COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten
Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…
Artikel
4 min read
Hoe bedrijven het meeste uit Buy Now Pay Later-diensten kunnen halen
Dit jaar kijken veel Europese klanten reikhalzend uit naar Black Friday om eindelijk de spullen te…
Digitaal lenen neemt het voortouw
Sinds de introductie van smartphones begin jaren 2000 hebben digitale platforms de manier waarop banken zaken…
Artikel
4 min read
Je klantenbestand behouden tijdens een recessie
Tijdens een recessie zijn er stappen die je kunt nemen om je bestaande klantenbestand te behouden en zelfs te laten groeien. Versterk de relatie met je klanten door ze naadloze, gepersonaliseerde CX te bieden op al je kanalen.
Maak salesvertegenwoordigers van je klantenserive-agents
Klantinteracties kunnen inkomsten genereren als CX-agents de juiste tools hebben om de conversie en de gemiddelde bestelwaarde te verhogen.
Artikel
4 min read
Boost je omzet tijdens een recessie
Ouderwetse platforms bieden slechts beperkt mogelijkheden om groei te stimuleren. Maak van alledaagse interacties persoonlijke en buitengewone kansen om inkomsten te genereren.
Blijf flexibel en innovatief en beperk je uitgaven
Met het oog op een mogelijke recessie moeten bedrijfsleiders moeilijke keuzes maken. Toch is het mogelijk om te besparen, zonder in te boeten aan kwaliteit of schaalgrootte.
Waarom CX-koplopers de lat voor uitmuntende klantenservice steeds hoger moeten leggen
Je hebt een krachtige supportorganisatie opgebouwd, een prestatie die alle lof verdient. Maar hoe nu verder? Ontdek wat andere CX-koplopers doen om innovatieve service te blijven bieden.
Op weg naar de top - deze CX-leiders zijn in staat om complexe service-uitdagingen op te lossen
Probeer je het juiste evenwicht te vinden tussen menselijke agents en AI? Zijn je klantendata verdeeld over verschillende systemen en apps? Heb je problemen met het aanwerven en behouden van getalenteerde supportagents? Dan behoor je wellicht tot de Gevestigde CX-organisaties.
Nog maar net begonnen om je CX te optimaliseren? Dit is waarom de investering vooraf de moeite waard is
Zijn je klantenservice-agents vaak overweldigd? Heb je geen realtime zicht op data? Kan je nog veel verbeteren aan je persoonlijke service? Dan ben je wellicht een CX-starter.
Op weg naar een betere CX - stappen die je nu kunt nemen om kostbare correcties in de toekomst te voorkomen
Nog steeds aan het uitzoeken hoe en waar je AI kunt gebruiken voor support? Heb je moeite om klantendata om te zetten in zinvolle aanpassingen? Zijn je opleidingsprogramma's voor agents verre van ideaal? Dan behoor je wellicht tot de Opkomende CX-organisaties.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.