Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 10

Artikel
4 min read

De rol van klantenservice tijdens een recessie

Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.

Artikel
7 min read

Redenen waarom detailhandelaars een strategie voor digitale schappen nodig hebben en tips om dit goed aan te pakken

Je kunt gerust stellen dat online winkelen een enorme groei heeft gekend. Volgens Statista overtrof de…

Infographic

De ultieme Black Friday-deal: nieuwe klanten werven

Artikel
6 min read

Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten

Voor kleine retailers blijft een uitmuntende klantervaring op termijn steeds meer voordeel opleveren.

Artikel
10 min read

Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX

Zie hoe toonaangevende software- en cloudservicebedrijven naam maken door gebruik te maken van klantervaring als onderscheidende factor.

Artikel
4 min read

De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden

Er is een digitale revolutie in de productiebranche begonnen. Voor fabrikanten die deze nieuwe technologieën omarmen, zijn de kansen enorm.

Infographic

CX Accelerator: Hoe starters de CX-ladder kunnen beklimmen

Artikel
5 min read

5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren

Lees meer over routerings- en live-rapportageoplossingen die beschikbaar zijn in de Workspace voor agents en vijf manieren waarop deze oplossingen je kunnen helpen je activiteiten effectiever te beheren.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.