De nieuwste verhalen
Pagina 10
Artikel
4 min read
De rol van klantenservice tijdens een recessie
Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.
Artikel
7 min read
Redenen waarom detailhandelaars een strategie voor digitale schappen nodig hebben en tips om dit goed aan te pakken
Je kunt gerust stellen dat online winkelen een enorme groei heeft gekend. Volgens Statista overtrof de…
Artikel
6 min read
Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten
Voor kleine retailers blijft een uitmuntende klantervaring op termijn steeds meer voordeel opleveren.
Artikel
10 min read
Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX
Zie hoe toonaangevende software- en cloudservicebedrijven naam maken door gebruik te maken van klantervaring als onderscheidende factor.
Artikel
4 min read
De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden
Er is een digitale revolutie in de productiebranche begonnen. Voor fabrikanten die deze nieuwe technologieën omarmen, zijn de kansen enorm.
Artikel
5 min read
5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren
Lees meer over routerings- en live-rapportageoplossingen die beschikbaar zijn in de Workspace voor agents en vijf manieren waarop deze oplossingen je kunnen helpen je activiteiten effectiever te beheren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.