De nieuwste verhalen
Pagina 10
Artikel
5 min read
Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn
Voor de productiesector is er is de afgelopen tijd genoeg geweest om zich zorgen over te…
Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn
Het is altijd leuk om wakker te worden met goed nieuws. We zijn verheugd en vereerd…
De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX
Ontdek waar consumenten winkelen, wat klanten verwachten en hoe detailhandelaars een uitmuntende omnichannel-CX kunnen bieden.
Artikel
9 min read
5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2024
Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Dit is hoe klantenserviceteams AI gebruiken
Van bots tot geautomatiseerde workflows: generatieve AI-tools voor klantenservice zorgen voor hogere productiviteit en tevreden agents en klanten
De 5 belangrijkste redenen waarom detailhandelaars een oplossing voor ‘eindeloze schappen’ nodig hebben
Een eindeloos schap kan een frustrerende winkelervaring in een positieve veranderen. In deze blog lees je hoe retailers dit kunnen gebruiken om merkloyaliteit en bedrijfsgroei te bevorderen.
Artikel
6 min read
Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring
Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
CX Trends 2023: Moderne dienstverlening begint met waardevolle CX
Ondanks economische onrust en stijgende verwachtingen van klanten zijn de meeste bedrijven optimistisch over de toekomst. Deze hoop is gebaseerd op plannen om te investeren in waardevolle CX. Hier zijn vijf verschillende trends op van invloed.
Ga voor een combinatie van fysiek en digitaal: In de moderne winkelruimte lopen fysieke en digitale klantervaringen in elkaar over
In 2023 moeten retailers hun klanten een consistente ervaring bieden via alle kanalen.
Artikel
7 min read
Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen
Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.
Artikel
4 min read
6 tips voor ondernemers om stress tegen te gaan
Kleine bedrijven floreren wanneer werknemers op hun best zijn, en bedrijven moeten altijd ervan overtuigd zijn…
Transformeer je CX en overwin recessies met AI
Een gids waarin je ziet hoe CX-leiders met succes AI kunnen inzetten voor hun klantenservice in onzekere tijden.
Artikel
Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg
Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…
Artikel
4 min read
Waarom de toekomst van crypto op CX steunt
Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…
Artikel
5 min read
Waarom geweldige CX de sleutel tot succes is met open banking voor financiële dienstverleners
Open banking stelt niet-bancaire organisaties in staat om financiële diensten aan klanten aan te bieden via…
Artikel
5 min read
De betaalervaring vernieuwen
Het moment van afrekenen is voor retailers de belangrijkste fase van de customer journey en in…
Artikel
5 min read
3 manieren waarop AI-integraties de toekomst van retail vormgeven
Bedrijven die een aantrekkelijkere retailervaring bieden, genieten een tot wel 7 procent hogere omzet dan gemiddeld,…
De kracht van conversationele AI in het bankwezen en de financiële wereld
Bankfilialen waren vroeger gemeengoed in de meeste winkelstraten in Europa. Nu worden ze steeds zeldzamer naarmate…
Artikel
De stilte doorbreken: Hoe AI een stem geeft aan slachtoffers van huiselijk geweld
Vernedering. Woede. Verdriet. Verraad. Pijn. Angst. Onrust. Schuldgevoel. Schaamte. Zelfverwijt. Ontkenning. Dit is slechts een fractie…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.