De belangrijkste trend voor de detailhandel om in de gaten te houden: Omnichannel-CX

Ontdek waar consumenten winkelen, wat klanten verwachten en hoe detailhandelaars een uitmuntende omnichannel-CX kunnen bieden.

Door Erin Hueffner, Geschreven door een medewerker van Zendesk

Laatst gewijzigd 23 februari 2023

Nu klanten steeds meer echte omnichannelconsumenten worden, openen ze zowel hun echte als virtuele portemonnees. Waar (of wanneer) ze ook winkelen, ze verwachten overal dezelfde personalisering en uitmuntende service. Detailhandelaars kunnen een uitstekende omnichannel-CX bieden en daar de vruchten van plukken.

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

Ontdek zes best practices voor het creëren van uitstekende klantervaringen in de detailhandel.

De ultieme guide voor CX in de detailhandel

Ontdek zes best practices voor het creëren van uitstekende klantervaringen in de detailhandel.

Download je gratis e-book