Artikel

Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: IT Service Management Tools

Gepubliceerd 25 maart 2019
Laatst gewijzigd 19 juni 2020

Uw IT-team verdient het om met de meest effectieve tools en platforms te werken als het gaat om het leveren van efficiënte operationele strategieën. Ook kunnen uw HR en Planning profiteren van een servicetool die probleemloze afdelingsonafhankelijke communicatie mogelijk maakt. Wanneer interne processen soepel verlopen zijn operationele managers beter in staat om productiemiddelen aan te sturen en ondersteunen.

Volgens Gartner zijn er “sinds oktober 2015 meer dan 150.000 reviews voor meer dan 330 markten gepubliceerd bij Gartner Peer Insights. In markten waarvan voldoende gegevens voor handen zijn geeft Gartner Peer Insights erkenning aan leveranciers met een hoge kwalificatie van klanten door middel van de Customers’ Choice-onderscheiding.” Om hiervoor in aanmerking te komen moeten leveranciers een product hebben dat is afgestemd op de markt en ten minste een algehele classificatie van 4,2 hebben (van 5 beschikbare sterren) en minimaal 50 reviews van klanten. Wij zijn van mening dat de Customers’ Choice-onderscheiding een uitstekende manier is om te identificeren welke leveranciers goed door branchegenoten en klanten worden gewaardeerd.

Lees het gratis rapport "Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: IT Service Management Tools" en ontdek waarom Zendesk een Customers’ Choice-onderscheiding heeft gekregen.*

*Gartner Peer Insights Customers’ Choice for IT Service Management Tools, november 2018. https://www.gartner.com/reviews/customers-choice/it-service-management-tools. Gartner Peer Insights Customers’ Choice wordt gevormd door de subjectieve meningen in reviews van individuele eindgebruikers, beoordelingen en gegevens die volgens een gedocumenteerde methodologie worden toegepast; de keuze wordt niet gevormd door de mening van Gartner of haar dochterbedrijven en houdt ook geen aanbeveling van hen in.

Deze grafiek is door Gartner, Inc. gepubliceerd als onderdeel van een groter onderzoeksdocument en moet worden beoordeeld binnen de context van het gehele document. Het document van Gartner is op aanvraag verkrijgbaar bij Zendesk.