Zendesk Benchmark: gids over trends op het gebied van klantervaring

Uw klanten vergelijken u met de beste klantervaring die ze ooit hebben gehad - elke keer weer. Dit is een onweerlegbare waarheid met verstrekkende gevolgen voor uw bedrijf, ongeacht in welke bedrijfstak u actief bent of de omvang van uw bedrijf.

Met Zendesk Benchmark, onze data-index van 45.000 bedrijven die gebruikmaken van Zendesk, hebben we onderzocht hoe topbedrijven grip krijgen op hun klantenservice om te bepalen wat leiders onderscheidt van de rest.

Met deze gids, een aanvulling op ons rapport 'Zendesk-trends op het gebied van klantervaring 2019', bieden wij u:

  • Vijf stappen naar volledige beheersing van omnichannel support
  • Het belang van het bouwen met een open platform en het prioriteren van gekoppelde klantgegevens
  • Hoe u proactief met klanten in contact kunt komen
  • Welke taken u moet delegeren aan bots
  • De rol van een hoogwaardige cultuur en hoogwaardige tools in een succesvol supportteam

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Veel leesplezier.

Bedankt dat u onze proceduregids met trends op het gebied van klantervaring 2019 hebt gedownload. Lees het volledige rapport hier.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.