Guide

Hoe Zendesk een veranderende werkplek ondersteunt

Door

Gepubliceerd 27 juli 2021
Laatst gewijzigd 22 september 2021

Iedereen heeft het over de verwachtingen van werknemers en de dynamiek op de werkplek. Wat is de nieuwe rol van het kantoor? Wat betekent het om samen te werken en te innoveren? Hoe ziet het personeelsbestand eruit, nu en over vijf jaar? De antwoorden op deze vragen zijn zeer complex, ontwikkelen zich in een snel tempo en hebben gevolgen voor talloze bedrijven en personen.

In deze gids, die boordevol bruikbare data staat, delen we onze best practices over hoe middelgrote en grote bedrijven een robuuste werknemerservaring kunnen ontwikkelen.

Leer hoe je de werknemerservaring kunt verbeteren door:

  1. Supportteams en werknemers voorzien van antwoorden en informatie

  2. Je werknemers ontmoeten op hun favoriete kanalen met messaging

  3. Investeren in supportteams voor werknemers en de werknemerservaring

  4. Efficiëntie en productiviteit verhogen door werknemers alle hulpmiddelen die ze nodig hebben op één plaats te bieden

  5. Het automatiseren van processen via selfservice en AI