E-BOEK

Hoe Zendesk IT-teams helpt met de ervaring van medewerkers

Gepubliceerd 5 april 2019
Laatst aangepast 3 juni 2020

Consumenten verwachten dat de service naadloos en omnichannel verloopt. En dat is geen verrassing, gezien de alomtegenwoordigheid van apps en service via talloze kanalen; telefoon en e-mail, maar ook chat en platforms zoals Twitter. Die verwachting is doorgetrokken naar de werkplek, waar werknemers dezelfde servicenormen hebben als van bedrijven waarvan ze zelf klant zijn.

Van alle interne afdelingen ontvangen IT-teams verreweg de meeste aanvragen van medewerkers. En met deze stijgende verwachtingen van medewerkers, staat IT meer dan ooit tevoren onder druk om snellere en persoonlijkere service te leveren.Met Zendesk kunnen IT-teams profiteren van een eenvoudig te gebruiken, uitbreidbaar platform waarmee het team de support binnen het bedrijf kan uitbreiden.

In dit e-book onderzoeken we de belangrijkste manieren waarop Zendesk IT-teams kan helpen hun prestaties te verbeteren met slimme selfservice, automatiseringen en integraties, allemaal gecentraliseerd in één geïntegreerde hub.

Bedankt! Hier is uw gratis exemplaar van het e-book.