Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 9

Artikel
4 min read

De twee grote speerpunten voor bedrijven die ook in de toekomst succes willen boeken

Wat maakt een bedrijf succesvol? Dat is een hoofdbreken dat veel mensen in het bedrijfsleven maar…

Artikel
23 min read

Scripts voor koud bellen: 14 voorbeelden, sjablonen en tips

Scripts voor koud bellen kunnen je helpen meer leads te krijgen en verkoopdoelstellingen te halen. Ontvang tips over hoe je effectieve scripts schrijft en maak je eigen script met onze gratis sjablonen die ook echt werken.

30-60-90-dagenplan voor managers, verkopers en nieuwe werkgebieden

Zorg voor geloofwaardigheid en vertrouwen met een duidelijk 30-60-90-dagenplan voor sales.

3 manieren waarop B2C-bedrijven hun CX kunnen verbeteren door consumenten proactief te ondersteunen tijdens de hele customer journey

Niet alleen de wereld is veranderd, ook de verwachtingen van consumenten zijn niet meer hetzelfde. Consumenten…

Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit

Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.

Artikel

Op weg naar digitale transformatie in de branche van het personenvervoer

Digitale transformatie is onmisbaar in de branche van het personenvervoer. Ontdek hoe moderne CX-oplossingen de kloof kunnen overbruggen tussen oude en nieuwe systemen.

Zes manieren voor kleine en middelgrote retailers om de klantervaring te verbeteren

In de huidige concurrerende markt onderscheidt de retailer zich door gepersonaliseerde klantenservice. Dit ebook beschrijft best practices om je te helpen klanten te binden.

Personenvervoersbedrijven hebben een moderne CX nodig

Er wordt steeds meer gereisd. Om hiervan te profiteren en levenslange loyale klanten te creëren, moeten luchtvaart-, cruise- en spoorwegmaatschappijen hun CX moderniseren.

Betrekken, anticiperen of converteren? Zo zorgen proactieve berichten voor betere gesprekservaringen

Met proactieve berichten kun je tickets voorkomen, leads converteren en betere gesprekservaringen creëren voor klanten.

Artikel
5 min read

Een CX-uitdaging: 3 manieren waarop nutsbedrijven kunnen investeren in hun klantenservice

Het afgelopen jaar is de stijging van energierekeningen in veel van onze dagelijkse gesprekken geslopen, of…

Artikel
5 min read

Hoe AI en data-analyse je bedrijf kunnen helpen de gepersonaliseerde service te bieden waar klanten om vragen

Met Zendesk en Amazon Web Services (AWS) kunnen bedrijven gepersonaliseerde klantervaringen op schaal leveren via een oplossing die met hen meegroeit en in hun bestaande IT-infrastructuur integreert.

CX-trends voor de publieke sector

Ga in gesprek met je kiezers voor een naadloze openbare service-ervaring via verschillende kanalen.

Artikel
3 min read

Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie

Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…

Artikel
5 min read

Waarom wachtwoordloze verificatie de sleutel tot een soepelere CX vormt

De recente explosie van Software-as-a-Service (SaaS)-tools en de snelle toename van digitale diensten betekent dat we…

Artikel
3 min read

Wisseling van getijden: Opkomst van D2C en waarom fabrikanten nu eerst aan de consument moeten denken

Als het gaat om het creëren van processen waarbij efficiënt kwaliteitsproducten worden gemaakt, heeft de productiesector…

Zendesk voor personenvervoer

Een verouderde infrastructuur is een grote uitdaging voor de sector personenvervoer. Ontdek hoe Zendesk bedrijven die personen vervoeren helpt nieuwe tools voor een moderne klantervaring in hun oude systemen te integreren.

IWD 2023: een ode aan vrouwen over de hele wereld die zich inzetten voor gelijkheid

Het thema van Internationale Vrouwendag (IWD) is dit jaar ‘Omarm gelijkheid’. En dat is precies waarvoor deze sterke vrouwen bij Zendesk zich inzetten, om zo de weg vrij te maken voor anderen.

AI wordt steeds meer geëvolueerder en naadlozer, maar hoe beïnvloedt het de CX in 2023?

Hedendaagse klanten verwachten van organisaties dat ze een snelle, naadloze klantervaring (CX) bieden die zowel gepersonaliseerd…

Artikel
7 min read

Thuiswerken verduurzamen

Bedrijven streven er steeds meer naar om de duurzaamheid van thuiswerken te meten, maar dat is niet gemakkelijk. Ontdek de best practices voor het evalueren van de milieu-impact van werknemers die thuiswerken.

Artikel
1 min read

Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert

Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klantervaring te verbeteren. Ontdek waarom klantsentimentanalyse hierbij een sleutelrol kan spelen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.