De nieuwste verhalen
Pagina 21
Artikel
5 min read
Lessen uit de praktijk van flexibele klantenserviceorganisaties
Voor de meeste bedrijven is het creëren en behouden van concurrentievoordeel een topprioriteit. De afgelopen jaren…
Artikel
4 min read
De sleutel tot klantenservice in 2021: durf flexibeler te zijn
De Covid-19-pandemie heeft impact gemaakt op de wereldeconomie Zowel bedrijven als klanten werden getroffen door lockdowns…
Artikel
8 min read
Salesproces van 5 stappen: hoe je een salesproces creëert om sneller deals te sluiten
Tijdens een road trip gebruik je een vervoersmiddel en een kaart. Op deze kaart markeer je…
Artikel
6 min read
Vergeet je pitch: 9 salesvragen om de deal te sluiten
Leer je potentiële klanten kennen voor je ze over je product vertelt. Dit zijn de salesvragen die je moet stellen om ze aan het praten te krijgen.
Artikel
10 min read
34 SPIN selling-vragen die je kunt gebruiken om meer deals te sluiten
De meeste verkopers hebben wel eens gehoord van de SPIN selling-methode, maar niet iedereen weet hoe ze die moeten toepassen. Hier vertellen we je wat je erover moet weten.
Artikel
8 min read
Waarom klantvriendelijkheid belangrijk is (en 8 tips voor optimale klantvriendelijkheid)
Ontdek waarom klantvriendelijkheid belangrijk is voor je bedrijf.
Artikel
5 min read
De toekomst van werk voor IT-teams is het ondersteunen van hybride personeelsbestanden
IT-teams krijgen niet altijd de waardering die ze verdienen voor het soepel laten draaien van het bedrijf. Daarnaast beschikken ze ook niet altijd over de tools die ze nodig hebben om effectief te werken en een naadloze ervaring te bieden.
Artikel
11 min read
De 4 tips van een vicepresident voor een succesvolle salesmeeting
Onderzoek heeft uitgewezen dat de meerderheid van de senior managers van mening is dat vergaderingen onproductief en inefficiënt zijn. Onze handleiding laat zien hoe je een salesmeetings kunt leiden waar zowel jij als je vertegenwoordigers baat bij hebben.
Artikel
7 min read
5 eenvoudige manieren om direct je klantervaring te verbeteren
Experts delen de CX-strategieën die echt een verschil maken.
Artikel
1 min read
Digitale klantervaring: 3 manieren om gepersonaliseerde support aan te bieden
Niets heeft de digitale verschuiving zo versneld als de recente pandemie. Bedrijven moesten al snel een…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.