De nieuwste verhalen
Pagina 20
Artikel
9 min read
Belangrijke vaardigheden en statistieken voor CX-teams in e-commerce: Een analyse
De jaren 2020 zullen bekend staan als het decennium waarin e-commerce eindelijk doordrong tot de massa, maar wat betekent dit voor CX-teams die moeite hebben om deze omslag bij te benen?
Artikel
7 min read
Google Business Messages: 3 best practices voor klantenserviceteams
Ontmoet je klanten waar ze al zijn en bouw een sterkere band met ze op via Google Business Messages.
Artikel
7 min read
Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice
Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.
Artikel
8 min read
Zo gebruik je Facebook Messenger voor klantenservice
Niet alle lockdowntrends zijn permanent. Als je doos cupcakemix inmiddels naar de achterkant van je keukenkastje…
Artikel
6 min read
Een startup beginnen tijdens een pandemie: 5 lessen van 5 starters
Een bedrijf beginnen tijdens een pandemie? Niet eenvoudig, maar deze starters kregen het voor elkaar. Ontdek wat zij te zeggen hebben over CX, groei en empathie.
Artikel
9 min read
Enterprise sales in het kort (+ 4 tips waarmee je je strategie een boost geeft)
Til je enterprise sales naar een hoger niveau.
Artikel
4 min read
Een agile cultuur vormgeven
In 2020 had slechts 16% van executives er vertrouwen in dat de drive voor digitale transformatie…
Artikel
4 min read
Agile leiderschap voor CX-organisaties
Als we iets van het afgelopen jaar hebben geleerd, is het wel dat verandering razendsnel kan…
Artikel
8 min read
CX-volwassenheid: hoe zit dat bij jouw bedrijf?
Als CX-professional weet je waarschijnlijk maar al te goed dat het merendeel van de bedrijven concurreert…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.