Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 20

Artikel
9 min read

Belangrijke vaardigheden en statistieken voor CX-teams in e-commerce: Een analyse

De jaren 2020 zullen bekend staan als het decennium waarin e-commerce eindelijk doordrong tot de massa, maar wat betekent dit voor CX-teams die moeite hebben om deze omslag bij te benen?

Artikel
7 min read

Google Business Messages: 3 best practices voor klantenserviceteams

Ontmoet je klanten waar ze al zijn en bouw een sterkere band met ze op via Google Business Messages.

Artikel
7 min read

Zo gebruik je Apple Messages for Business voor je klantenservice

Met Apple Messages for Business kun je contact maken met klanten op de Apple-apparaten en platforms die ze elke dag gebruiken.

Artikel
8 min read

Zo gebruik je Facebook Messenger voor klantenservice

Niet alle lockdowntrends zijn permanent. Als je doos cupcakemix inmiddels naar de achterkant van je keukenkastje…

Artikel
6 min read

Een startup beginnen tijdens een pandemie: 5 lessen van 5 starters

Een bedrijf beginnen tijdens een pandemie? Niet eenvoudig, maar deze starters kregen het voor elkaar. Ontdek wat zij te zeggen hebben over CX, groei en empathie.

Artikel
9 min read

Enterprise sales in het kort (+ 4 tips waarmee je je strategie een boost geeft)

Til je enterprise sales naar een hoger niveau.

Artikel
4 min read

Een agile cultuur vormgeven

In 2020 had slechts 16% van executives er vertrouwen in dat de drive voor digitale transformatie…

Artikel
4 min read

Agile leiderschap voor CX-organisaties

Als we iets van het afgelopen jaar hebben geleerd, is het wel dat verandering razendsnel kan…

Artikel
8 min read

CX-volwassenheid: hoe zit dat bij jouw bedrijf?

Als CX-professional weet je waarschijnlijk maar al te goed dat het merendeel van de bedrijven concurreert…

Artikel
9 min read

Hoe leg je het belang van CX uit aan je team?

Klantervaring is koning. Daarbij bedoelen we dat klantervaring (CX in het kort) het gevoel van de…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.