Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 19

Artikel
5 min read

Zo laat je je klantenservice groeien terwijl je je bedrijf opschaalt

Volgens onderzoek van Dealroom en Sifted zijn er in Europa 70 eenhoorns. De hoeveelheid door risicokapitaalinvesteerders…

Infographic

De werknemerservaring (EX) op het omslagpunt

Infographic

In onzekere tijden, flexibiliteit is key

Infographic

Flexibiliteit in de praktijk: snelle reacties en snelle oplossingen in Europa en het VK

Artikel
13 min read

30 vragen over klantbegeleiding die je elke sollicitant moet stellen

Om het team van je dromen samen te stellen kun je de volgende vragen over klantbegeleiding gebruiken.

Artikel
14 min read

Hoe om te gaan met boze klanten: 17 tips, sjablonen en voorbeelden

Weet je niet wat je moet zeggen om een boze klant te kalmeren? Zo ga je om met een geïrriteerde klant en verminder je de spanningen tussen verschillende kanalen.

Artikel
5 min read

De spijker op z'n kop: motiverende citaten over klantenservice

Hoe je het ook wendt of keert, omgaan met klanten is vaak lastig. Het vergt veel…

Artikel
11 min read

Wat is klantobsessie? Zo raak je geobserdeerd met je klanten

We hebben allemaal de verhalen gehoord van bedrijven die alles op alles zetten om hun klanten…

Artikel
12 min read

Zo zet je een callcenter op (zonder dat het teveel kost)

Wat is een callcenter? Het is een team van klantenservicemedewerkers dat inkomende oproepen over problemen van klanten beantwoordt. Zo kun je er zelf één beginnen.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.