Zendesk gebruiken voor HR

Gepubliceerd 27 april 2022
Laatst gewijzigd 28 april 2022

Hoe bouw je aan de toekomst van je bedrijf met de huidige praktische beperkingen?

De situatie van veel HR-teams is er niet gemakkelijker op geworden.

Ze moeten het voortouw nemen in dit nieuwe tijdperk van hybride werken, terwijl ze ook verantwoordelijk blijven voor de dagelijkse werving, training en ondersteuning van interne teams.

In deze guide laten we zien hoe je HR-team de low/no code-tools van Zendesk kan gebruiken om je helpdesk te moderniseren en te bouwen aan de toekomst van je bedrijf.

  • Maak institutionele kennis beschikbaar voor alle werknemers die er behoefte aan hebben
  • Gebruik automatisering om veelgestelde vragen te beantwoorden
  • Volg KPI's, zodat je successen kunt vieren en verbeterpunten kunt identificeren
  • Bouw een oplossing die aan je huidige behoeften voldoet en die je kunt aanpassen naarmate deze veranderen