E-BOEK

Het tijdperk van de klant: hoe bedrijven hun klantervaring transformeren met Zendesk

Gepubliceerd 11 november 2018
Laatst aangepast 19 juni 2020

 
"De klant is koning" is een waarheid die Zendesk zeer serieus neemt. Wat een klant wil en nodig heeft? Dat is de kern van alles wat Zendesk doet.

Of het nu gaat om kleine bedrijven die snel willen groeien en hun merk willen opbouwen, of om grote bedrijven die de loyaliteit van hun klanten willen behouden, Zendesk heeft tot doel om bedrijven op elke schaal hun klanten te laten bedienen, live via de kanalen waar hun klanten hen verwachten, en om gegevens en analyses in klantinteracties te benutten.

In dit e-book leert u hoe organisaties zoals NatureBox, Uber en Instacart op innovatieve manieren gebruikmaken van Zendesk om eenvoudige, probleemloze klantervaringen te realiseren.

U leert:

  • Gepersonaliseerde omnichannel support leveren op elke schaalgrootte
  • Supportactiviteiten gemakkelijk aanpassen en onderhouden
  • Geavanceerde supportworkflows beheren om productiviteit te maximaliseren
  • Inzichten ontdekken in klanten en supportteams