Mobile ticketing system

Customer service support with no strings attached

Great customer support should be tied to the customer. Not the computer, fancy headset, or even a particular day or problem. Zendesk Support’s mobile ticketing system has native mobile apps that are built for team leaders, agents, IT, or anyone who doesn’t want to take the “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

Mobile management

Support from your iPhone and Android:

  • Meldingen waarschuwen agenten als er updates zijn voor aan hun toegewezen tickets
  • Maak direct nieuwe tickets en voeg snel updates toe met behulp van macro's
  • Ga direct naar het juiste ticket met een zoekfunctie en koppelingen in e-mails
  • Filter de wachtrij met Weergaven en veeg om snel naar het volgende ticket te gaan

Tablet triage

Support from your iPad:

  • Veeg om tickets snel een prioriteit toe te kennen of er snel op te reageren
  • Blijf op de hoogte van belangrijke key performance indicators (KPI's) dankzij volledige toegang tot rapportages en analyses
  • Bekijk het agentendashboard om een overzicht te krijgen van de wachtrij van een specifieke agent of van het gehele team

Wherever they roam

Research shows that people simply don’t want to go out of their way to get the support they need. That’s why it’s important to stay close by—even when your customers are blazing new trails across new media. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer and love.